וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.די.בי בוחנת אפשרויות למכירת כלל ביטוח

קובי ישעיהו

14.12.2014 / 8:55

אי.די.בי: הסיכויים שהממונה תאשר את הבקשה במתווה הקיים עד לסוף החודש נמוכים. מוטי בן משה ואדוארדו אלשטיין בוחנים חיזוק מבנה ההון של כלל ביטוח או אפשרות של מכירה בשלבים של החזקות IDB בכלל ביטוח

מוטי בן משה בבית המשפט השבוע. דרור עינב
מוטי בן משה/דרור עינב

קבוצת אי.די.בי בוחנת אפשרויות שונות למכירת השליטה או חלקים קטנים יותר מחברת כלל ביטוח. זאת, לאחר שהממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר, דורית סלינגר, הבהירה כי היא רואה קושי לאשר את הבקשה לקבלת היתר שליטה בכלל ביטוח, בעיקר נוכח העובדה שהחברה אינה עומדת בקריטריונים שנקבעו במסמך המדיניות לשליטה בגוף מוסדי מחודש פברואר 2014, ועל כן הסיכויים שהממונה תאשר את הבקשה במתווה הקיים עד לסוף החודש נמוכים.

בעלי השליטה בקבוצת אי.די.בי, מוטי בן משה ואדוארדו אלשטיין, בוחנים את חיזוק מבנה ההון של כלל ביטוח ( 5,660 ) , והורדת היקף החוב שלה בחלופות שונות, ועל בסיס זה עדכון הבקשה להיתר.

מנגד, השניים בוחנים גם אפשרות של מכירה בשלבים (שלא במסגרת המסחר בבורסה) של החזקות אי.די.בי בכלל ביטוח לאורך ציר זמן שייקבע באישור הממונה, שתאפשר השגת תמורה מירבית לחברה בנסיבות העניין, "לרבות אפשרות למכירה מלאה או חלקית למי מבעלי השליטה או לשניהם בקבוצת שליטה ביחד עם החברה או בקבוצת שליטה נפרדת, ועל בסיסה את עדכון הבקשה להיתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully