וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות מדומה ומזל"טים: הסטארטאפים של אורנג'

15.12.2014 / 12:21

אורנג' הכריזה על הסטארטאפים הנבחרים שיזכו לתמיכתה במסגרת המחזור השני של מיזם Orange 4G innovation Lab2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות חכמים לבית, קסדת מציאות מדומה ושליטה במל"טים באמצעות הדור הרביעי, הם רק חלק מהסטארטאפים שנבחרו ל-Orange 4G innovation Lab2,
מתוך עשרות ההצעות שהוגשו ויוצגו לקראת סוף החודש. מדובר במחזור שני של מיזם באמצעותו מציעה orange לסטארטאפים הנבחרים סיוע וליווי מקצועי צמוד של מומחים במשך 12 שבועות. לרשות הזוכים יועמדו גם התשתיות המתקדמות של G4 Orange, לפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים, מרחב עבודה עסקי, ציוד קצה מתאים, ידע ומחקרים.

סמנכ"ל התפעול של פרטנר, מנחם תירוש, אמר כי "לאור הצלחתה של חממת הסטארטאפים הראשונה, פתחנו מאיץ סטארטאפים שני אשר הביא לפתחנו עשרות הצעות ורעיונות חדשניים, במגוון תחומים. בין ההצעות שהוגשו, גילינו יישומים מתקדמים מבוססי טכנולוגיית הדור הרביעי, פתרונות בית חכם לשיפור אורחות החיים של כולנו, יישומי טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות ועוד. אנו שמחים וגאים להמשיך ולקדם את הרעיונות והמוצרים של חברות סטארטאפ צעירות ויזמים בתעשייה הישראלית במסגרת Orange 4G innovation lab2, ולהעניק להם את הכלים הדרושים כדוגמת תשתית מתקדמת, ידע, ניסיון וליווי מקצועי צמוד, בכדי לצמוח ולהתפתח".

מנהל החדשנות בפרטנר ומנהל Orange 4G innovation Lab2 עופר שמואלי אמר כי "במחזור השני התמקדנו בעולמות ה-IOT, המציאות הרבודה וטכנולוגיות אינטרנט מתקדמות אשר הינן שלב נוסף בדינמיקה הדיגיטלית החדשה, המשנה דפוסים צרכניים ומשפיעה על חיי היומיום של כולנו".

הסטארטאפים הנבחרים

ART- VR

ART-VR הינו מכשיר אופטי משוכלל הנישא על הראש ומאפשר להפוך כל סמארטפון למעין קולנוע נייד, המייצר אשליית צפיה במסך " 100 ממרחק נגיעה, וחויית דו- מימד ותלת מימד.

סקיינט

מערכת לתקשורת, שליטה, העברת וידיאו ונתונים מיישומי ערך מוסף, ניהול ובקרה של מערכות אזרחיות
בלתי-מאוישות (מזל"טים, כלי רכב וכלי שיט) באמצעות רשת דור רביעי.

Webline

מוצר חדשני למפעילי תקשורת, המאפשר למפעיל לספק שרות המעשיר ומרחיב את חווית שיחת הטלפון הקולית (הסלולרית או הקווית) של המשתמש, על ידי הוספה של תקשורת ווידאו, Chat, שיתוף מסך ושימושים נוספים לשיחה הקיימת, תוך שימוש בדפדפן אינטרנט הזמין על גבי כל מכשיר (מחשב, טאבלט, סמארטפון, טלוויזיה חכמה).

Seeblings

פלטפורמה ניידת המשלבת יצירה ושיתוף אינטראקטיבי של וידאו חי לצד מציאות רבודה ( Augmented Reality)

PhaseUp

מערכת מבוססת ענן, המשמשת להעברת מידע חברתי/עסקי דרך ממשקים שונים. המערכת מאפשרת למשתמשים לקבל בזמן אמת מידע עסקי מנותח (Data Mining) המבוסס על פרופיל הלקוח, וכן להפעיל ממשקים ישירות ממערכת הסלולר.

Keylockit

מתקן אלקטרוני זעיר, המעניק חיווי ברור ומידי של מצב המנעול – פתוח או סגור, כפי שנקבע בפעולת המפתח האחרונה. המתקן ניתן לחיבור מהיר לכל מפתח סטנדרטי, ללא צורך בשינוי או בתוספת כלשהיא למנעול.

זוכי השנה שעברה

VoiceITT

פתרון מהפכני, המאפשר למיליוני אנשים ברחבי העולם הסובלים מקושי שפתי להשתמש בסמארטפון, כ- Translator לקול טבעי. הפתרון החדשני, יאפשר לאלו הסובלים מקשיי דיבור, לתקשר בקלות באמצעות הקול שלהם, על ידי תרגום הדיבור המשובש לדיבור תקין ובכך לשפר את חייהם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים (קושי בדיבור, מוטוריקה וקוגניציה). לאחרונה זכו בפרסים ברחבי העולם, בהם גם פרס החדשנות של חברת פיליפס


Derma compare

פלטפורמת "DermaCompare" הינה מערכת מבוססת ענן, כלי עזר לרופא לזיהוי מוקדם של סרטן העור (מלנומה). מדובר בטכנולוגיה גנרית להשוואת תצלומים, המבוססת על עיבוד תמונה ובסיס נתונים חכם, המאפשרים בסביבת ענן לאסוף מידע רב ולנתח אותו, להפעיל מניפולציות של מערכת לומדת ובינה מלאכותית. דרמה קומפייר אף כיכבה לאחרונה באירוע TED בברלין שהוקדש לסטארט אפים רפואיים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Glance

פתרון חדשני המאפשר יצירה של אלבומי תמונות ווידאו, שמירתם בענן ושיתוף מידי בין קבוצות משתמשים. האפליקציה מאפשרת לקבוצות של אנשים ליצור אלבום תמונות פרטי אשר מתעד אירועים, חוויות ורגעים.
אפליקציית Glance נכנסת לתמונה ומאפשרת לכם ליצור אלבום בצורה קלה ופשוטה כאשר הזמנת החברים לאלבום מתבצעת על בסיס של מספרי טלפון בלבד, ללא צורך ברשימות מסובכות של מיילים ושמות משתמש. בתחרות שנערכה בהונג קונג הגיעה חברת Glance לשלב חצי הגמר, מתוך 550 חברות נבחרו 30 לחצי גמר וחברת Glance הייתה אחת מהן.

  • עוד באותו נושא:
  • orange

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully