וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 "שיחק" במניות והרוויח 72 מיליון דולר

משה גולן

15.12.2014 / 16:40

מוחמד איסלאם, תלמיד תיכון מניו-יורק הוכתר ל"זאב הצעיר" של וול סטריט לאחר שעל פי הערכות צבר הון עצום ממסחר במניות. הוא ושני חבריו מתכננים להקים קרן גידור ולהרוויח מיליארד דולר בתוך שנה

חדר עסקאות. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
חדר עסקאות/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

תלמיד תיכון מניו-יורק הרוויח עשרות מיליוני דולרים כאשר "שיחק" במסחר במניות בהפסקות הצהריים בבית ספר התיכון שבו למד, כך לפי דיווח של ה"ניו-יורק מגזין".

מוחמד איסלאם, רק בן 17 ועדיין לא סיים את בית הספר התיכון - אך לפי הערכות הונו האישי נאמד בכ-72 מיליון דולר - אותו הוא צבר באמצעות מסחר במניות. איסלאם נחשב לנער צנוע וביישן ומסרב לדבר בהרחבה עם הסכום העצום שאותו הרוויח.

אז מה הוא עושה עם ערימות הכסף? איסלאם רכש לעצמו רכב חדש מסוג BMW למרות שעדיין אין לו רישיון כדי לנהוג בו ושכר דירה מרווחת במנהטן - למרות שהוריו, מהגרים מאזור בנגל בדרום מזרח אסיה עדיין לא נותנים לו לעזוב את הבית. למרות זאת, הנער הצעיר עדיין חולם בגדול.

"נער הפלא" הסביר בריאיון לכלי תקשורת שונים שהגיעו לסקר אותו כי הוא מעדיף מסחר במניות והשקעות על פני סטארט-אפים. "מה הופך את העולם לעגול? כסף. אם הכסף לא זורם, אם העסקים אינם ממשיכים להתקיים, אז אין חדשנות ואין גם מוצרים, השקעות, צמיחה ועבודות", הסביר איסלאם.

איסלאם ושני חבריו לתיכון, שכונו בתקשורת האמריקאית "זאבים קטנים מוול סטריט" מתכננים להקים קרן גידור ביוני 2015, כאשר איסלאם יגיע לגיל 18 ויקבל את רישיון הברוקר שלו. עד אז, הם מעוניינים להמשיך לסחור במניות בהפסקות הצהריים בבית הספר ולהגיע לרווח של מיליארד דולר בתוך שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully