וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מינה שר אוצר בפועל: עו"ד נמרוד ספיר

18.12.2014 / 21:00

ספיר יסיים בכך את עבודתו כעו"ד במשרד בו הוא עובד. הוא יהיה אחראי מטעמו של נתניהו על משרד האוצר בהיעדר שר אוצר קבוע - לאחר פיטוריו של לפיד

אש הממשלה בנימין נתניהו מינה את עו"ד נמרוד ספיר, בן 31, לתפקיד ראש מטה שר האוצר. ספיר יהיה אחראי מטעמו של נתניהו על משרד האוצר בהיעדר שר אוצר קבוע לאחר פיטוריו של יאיר לפיד מהתפקיד. זאת, בדומה למינויו לפני שבוע של עו"ד איתן צפריר לאחראי מטעם ראש הממשלה על משרד התקשורת. ספיר, שיחל בתפקידו ביום א' הקרוב, יחזיק בתפקיד עד להקמת הממשלה לאחר הבחירות.

בכך יסיים ספיר את עבודתו כעו"ד במשרד עוה"ד גרוס, קליינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות' לאחר שהשלים שם באחרונה את התמחותו בתחום המשפט המסחרי.

לא תהיה זו ההיכרות הראשונה של ספיר עם משרד האוצר. במשך ארבע שנים שימש ספיר יועצו הכלכלי הבכיר של שר האוצר לשעבר, יובל שטייניץ, שם עבד גם עם ראש לשכתו של שטייניץ דאז וראש הלשכה של נתניהו היום, דוד שרן. בתקופה זו ייעץ ספיר לשר האוצר בתחומים רבים ובהם, בין היתר, שוק ההון, פנסיה וביטוח, נדל"ן ודיור, רשויות מקומיות, תשתיות ותמ"ת.

במהלך עבודתו רכש ספיר ניסיון בהובלת רפורמות ומהלכים מול משרדי הממשלה והכנסת, עם רגולטורים ואל מול גופים כלכליים גדולים במשק והוא מכיר את משרד האוצר על בוריו. בשל ניסיונו והיכרותו של ספיר עם המשרד כניסתו לתפקיד תהיה מהירה כמעט ללא צורך בחפיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully