וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת ומועצת הכבלים והלוויין אישרו את עסקת אי.די.בי

13.9.2002 / 9:26

משרד התקשורת אישר העברת השליטה העקיפה של הרוכשים בסלקום, פרטנר, מד-1 ונטויז'ן; מועצת הכבלים אישרה את אחזקת הקונסורטיום, באמצעות דסק"ש, בחברת הכבלים תבל



קבוצת גנדן, העומדת בראש קונסורטיום לרכישת גרעין השליטה בקבוצת אי.די.בי , קיבלה כמה מהאישורים הרגולטוריים הנדרשים להשלמת העסקה; בין השאר קיבלה הקבוצה אישור ממשרד התקשורת, המועצה לשידורי כבלים ולוויין והבורסה לני"ע. הקבוצה מנהלת מגעים מתקדמים עם רשות ההגבלים העסקיים ועם המפקח על הביטוח לקראת השגת אישורים גם מהם. נראה, כי המגעים לקבלת אישור מבנק ישראל נמצאים בשלבים פחות מתקדמים.



גנדן, בראשות נוחי דנקנר, גיבשה קונסורטיום הכולל את יצחק מנור ואברהם לבנת, שחתם במאי 2002 על הסכם לרכישת 52% ממניות אי.די.בי תמורת 540 מיליון דולר. גנדן עוסקת מאז בגיבוש חבילת מימון לביצוע הרכישה, ובמגעים עם רשויות רגולרטוריות לקבלת האישורים הנדרשים.



משרד התקשורת העביר אישורים להעברת השליטה העקיפה של הרוכשים (אי.די.בי היא החברה האם של בעלות השליטה הישירה - דסק"ש או כלל תעשיות) בחברות התקשורת של אי.די.בי, שבהן סלקום, פרטנר, מד-1 ונטויז'ן. המועצה לשידורי כבלים אישרה את אחזקת הקונסורטיום, באמצעות דסק"ש, בחברת הכבלים תבל. הבורסה לניירות ערך אישרה את העברת השליטה העקיפה לגנדן באילנות בטוחה, המחזיקה מושב בבורסה.



המגעים עם הממונה על ההגבלים, דרור שטרום, מתקדמים, וההערכה היא שרשות ההגבלים תאשר את העסקה, בכפוף למגבלות בנוגע לפעילות החברות נשר ותעבורה. לפי ההערכות, המפקח על הביטוח, איל בן-שלוש, יאשר את העסקה בכפוף להתניות מקובלות. המגעים לאישור העסקה עם המפקח על הבנקים, יצחק טל, נמשכים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully