וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש לא אישר מכירת פרויקט יד אליהו של י. מושקוביץ

אבי שמול

13.9.2002 / 10:27

העסקה למכירת הקרקע ביד אליהו אמורה להיות חלק מהסדר הנושים שאושר לפני כחודשיים, ונועדה לאפשר את המשך קיומה של החברה ואת תשלום חובותיה בשש השנים הקרובות



בית המשפט המחוזי בחיפה קבע אתמול כי לא תינתן הכרעה בבקשה למכירת הקרקע להקמת פרויקט יד אליהו, לפני הצגת דו"ח מטעם נאמן בעלי הקרקע, חברת י. מושקוביץ; בכך דחה השופט גדעון גינת את בקשת הנאמן משה סלומון, לאשר את מכירת הקרקע לקבוצה בראשות יצחק סוארי, צבי יוכמן ויגאל אהובי, במחיר של 240 מיליון שקל. ההחלטה בעניין תתקבל בעוד עשרה ימים, עם הצגת הדו"ח שיקבע את השלכות מכירת הקרקע על הסדר הנושים של החברה.



העסקה למכירת הקרקע ביד אליהו אמורה להיות חלק מהסדר הנושים שאושר לפני כחודשיים, ונועדה לאפשר את המשך קיומה של החברה ואת תשלום חובותיה בשש השנים הקרובות. הקבלן יוסי מושקוביץ, בעל השליטה בחברה שנמצאת בהקפאת הליכים, לאחר שצברה חוב של יותר מחצי מיליארד שקל, טען שברשותו הצעת קנייה טובה יותר. מושקוביץ הצהיר כי חברת הביטוח מגדל הגישה הצעה עדיפה לרכישת הפרויקט, ואולם הנאמן לא ניהל עמה מו"מ, מאחר שלא המציאה ערבות בנקאית. ל"הארץ" נודע כי ההצעה היא בסכום של יותר מ-300 מיליון שקל.



עו"ד ארז אהרוני, ממשרד זיסמן אהרוני, גייר המייצג את הנאמן, אמר בדיון כי קיימת סכנה שהקונים יוותרו על העסקה, אם הטיפול בה ישתהה. הוא גילה כי הקונים העמידו ערבות על סך של 5 מיליון שקל לביצוע העסקה, שתפוג ב-30 בספטמבר.



עו"ד יהושע באום, המייצג את יוסי מושקוביץ, טען כי העסקה נעשתה בחיפזון וכי הניירת בעניין לא גובשה כראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully