וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן ציבלין רוכש 50% ממעריב לנוער"

25.12.2014 / 17:12

במסגרת השותפות עם הוצאת תכלת ישמש אורן ציבלין כמו"ל וכעורך הראשי של השבועון . ציבלין כיכב במגזין בשנות השמונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורי ציבלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורן ציבלין, מי שהיה כוכב "מעריב לנוער" באייטי'ז ובהמשך עורך עיתוני הנוער השונים, סוגר מעגל ורוכש באמצעות משרד הפרסום שבבעלותו, "ציבלין תקשורת צעירים", 50% מ"מעריב לנוער".

מעריב לנוער היה בבעולותו ההיסטורית של מעריב. בסוף שנת 2012 נרכשו המגזינים שבבעלות מעריב (ביניהם נשיונל ג'יאורפיק, מעריב לילדים, הורים וילדים ועוד) על ידי חברת "תכלת", בניהולו של עקיבא גולדבלום. מעריב לנוער יוצא באופן סדיר כל יום שלישי מאז 1957. בשנות ה-90 תפוצתו הגיעה ל-120 אלף עותקים בשבוע, והוא נחשב, ביחד עם "לאשה", לשבועונים הנפוצים והחזקים בישראל. השבועון יצטרף לפעילות המו"לות של ציבלין, הכוללת את עיתון הילדים "פודקיפוד" מגזיני הנוער "זבנג" ו"לייק" והוצאת הספרים המתמחה בספרי ילדים ונוער. כחלק מהשותפות, ציבלין ישמש גם כמו"ל וכעורך הראשי של העיתון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורן ציבלין מסר בתגובה: "כמי שגדל בסביבה בה היתה לעיתונות המודפסת הגמוניה והפך לאב לשני טינאייג'רים, אני מבין טוב מאי פעם את חשיבותו העצומה של מגזין נייר במציאות דיגיטלית כאוטית. כהורה, אני אדאג שמעריב לנוער יהיה טרנדי, מורד, פופולארי ובמקביל – אחראי. כמו שעיתון צריך, כמו שהאינטרנט רוצה אבל לא מצליח. במציאות בה אתרי נוער ברשת קוראים לבנות 12 'להתחיל' עם המורים שלהם ולהפחית משקל בכל מחיר, 'מעריב לנוער' ייתן תשובה גבוהה יותר. נהייה הפנים של הדור כפי שהם, לא כפי שעורכי אתרים חושבים שהם. בסך הכל – הפנים האלה יפות ומרגשות. לא סתם בחרתי לעבוד בתקשורת לצעירים".

מתכלת תקשורת נמסר בתגובה: "אנו שמחים לאשר את הידיעה על השותף החדש במעריב לנוער. כחברת המגזינים הגדולה והמובילה כיום בישראל, אנו שואפים תמיד לחזק ולהעצים את המותגים הקיימים בקבוצה. אנו בטוחים כי השותפות עם "ציבלין" תעזור להגדיל את השליטה של מעריב לנוער כמגזין הנוער המוביל במדינה ולקדם במהירות את המהפכה הדיגיטלית שיצאה לדרך בימים אלו בתכלת".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully