וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש יעלה את המודעות להוצאה כפויה מהארון

עמותת הסיוע תהל"ה תעלה קמפיין שמטרתו לשפוך אור על ההשלכות השליליות של "אאוטינג". זאת, על רקע השיח הער בתקשורת בנוגע לצורך ביציאה מהארון, תוך ביצוע אאוטינג לאנשי ציבור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
35% מניסיונות ההתאבדות בישראל מקושרים לקהילה הלהט"בית/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע יעלה קמפיין ביוזמת "זניט מדיה" שמטרתו להעלות את המודעות להשלכות המשמעותיות של "אאוטינג" כפוי. על פי הסטטיסטיקה העולמית, כ-10% מהאוכלוסייה בישראל הם להטב"קים (לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים, ביסקסואלים וקווירים). לכולם, משפחה וחברים מולם הם צריכים להתמודד בהחלטתם לצאת מהארון.

יוצר הקמפיין הוא גבי אטל, איש פרסום ומדיה מחברת זניט מדיה, סיפר: "את הקמפיין יצרתי על מנת להעלות למודעות את ההשלכות לפעולת האאוטינג הפומבית שנעשית לאחרונה, מתוך כוונה להפנות את השיח לכיוון אחראי יותר, שיבהיר כי הפעולה עצמה אינה לגיטימית, ואין לגיטימציה לבצע אותה בשום אופן".

הרעיון לקמפיין עלה כשאטל שם לב לשיח חסר אחריות שנוצר ברשת בנושא האאוטינג כיוון שלא הייתה התייחסות להשפעות של הפעולה על הפרט. הקמפיין פונה בין השאר בני נוער סטרייטים ומתריע בפניהם על הסכנה הטמונה ב"אאוטינג", אפילו בכזה המתבצע כביכול בהומור.

הקמפיין, שנתרם לארגון תהל"ה, יכלול מודעות בעיתונות ושלטי חוצות במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ. כמו כן, יופץ הקמפיין כקמפיין ויראלי במדיה החברתית. הארגון מאפשר להורים ללהטב"קים להביע רגשות בפני אנשי מקצוע שיכולים ללוות אותם ולהעניק להם תמיכה וכלים להתמודדות עם הבשורה המשמעותית בחייהם. כמו כן, הארגון מנסה לשמור על הקשר המשפחתי של הילד או הילדה עם בני המשפחה, ולסייע להם לקבלם כפי שהם.

ניתן ליצור קשר עם קו הקשב של עמותת תהל"ה בטלפון: 09-8855822
באתר: http://www.tehila.org.il/
ובכתובת הפייסבוק: https://www.facebook.com/pages/Tehila/121266067580

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully