וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיס דיפו מאיימת לפטר את כל 2,160 עובדיה

אילנית חיות

1.1.2015 / 16:26

בעלי רשת אופיס דיפו, רונן לוי ורני צים, פנו באולטימטום לשר הכלכלה: העביר את הסיוע הכספי שהבטחת לאופיס דיפו - או שנפטר את העובדים. "נפטר את כולם, ושהמדינה תשלם להם. זה יעלה למדינה 400 מיליון שקל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלי רשת אופיס דיפו, רונן לוי ורני צים, פנו באולטימטום לשר הכלכלה, נפתלי בנט: העבירו את הסיוע הכספי שהבטחתם לאופיס דיפו - או שנפטר את העובדים.

לפני כשנה רכש לוי את רשת אופיס דיפו, שנקלעה להקפאת הליכים בפעם השנייה, תמורת 1.4 מיליון שקל. הרכישה התבצעה באמצעות חברת ריטייל 3000 שבבעלותו, ולימים הצטרף אליו כשותף רני צים, שרכש מחצית ממניות החברה.

הרכישה כללה 32 סניפים של אופיס דיפו, ובמסגרתה קלטה ריטייל 3000 כ-650 עובדים של הרשת.

במקביל לרכישה שכרה ריטייל 3000 את שירותיו של עו"ד שלמה נס, ולדברי לוי, במסגרת הליך שניהל מול משרדי הממשלה הובטח כי אופיס דיפו תקבל סיוע של 3.5 מיליון שקל מהמדינה. לוי אומר כי סכום זה נועד "לטובת הכשרת העובדים".

כעת טוען לוי כי למרות הבטחות, סכום הסיוע שהובטח ואושר לא הועבר בפועל. לדבריו, "משרדי הכלכלה, האוצר והביטוח הלאומי הבטיחו לנו. כולם נרתמו והיו בכותרות שהם באים להציל עובדים. מרחו אותנו שנה.

"היום פניתי למשרד הכלכלה ואמרתי שאם לא נקבל את הסיוע, נעשה מהומה. ישבנו בשקט, אישרו לנו, וזה נסחב בין משרד הכלכלה לביטוח לאומי. שלחנו מכתב לשר בנט באמצעות היועץ המשפטי שלנו וביקשנו שידבר איתנו היום עד השעה 17:00. שיגיד לנו איפה זה עומד".

לדבריו, "ריטייל 3000 מעסיקה היום 2,160 עובדים, ואם לא יעבירו לנו את הסיוע - יכול להיות שנשלח את כל ה-2,160 עובדים הביתה. נפטר את כולם, ושהמדינה תשלם להם. זה יעלה למדינה 400 מיליון שקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully