וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר AOL-טיים וורנר סטיב קייס בסכנת הדחה

דפנה מאור

17.9.2002 / 12:24

נדרשת הצבעה של 75% מחברי הדירקטוריון כדי להדיחו; הצעת ההדחה עשויה לעלות כבר ביום חמישי הקרוב בישיבת דירקטוריון

כמה דירקטורים של AOL-טיים וורנר מבקשים להדיח את יו"ר החברה, סטיבן קייס, כך דיווח "ניו יורק טיימס" היום. הצעת ההדחה עשויה לעלות כבר ביום חמישי הקרוב, בישיבת דירקטוריון של חברת המדיה הענקית. קייס מתנגד להדחה, לפי דברי מקורות העיתון.

סטיבן קייס, מייסדה של אמריקה אונליין, הפך ליו"ר ענקית המדיה AOL-טיים וורנר לאחר שאמריקה אונליין רכשה את טיים וורנר במיזוג הענקי ביותר מסוגו. לפי הערכות מנהלים בכירים בחברה, המקורבים לקייס, אין סיכויים רבים להדחה בשל הרוב הגדול שנדרש עבורה. קייס היה נתון תחת לחץ כבד וביקורת בחודשים האחרונים בשל הידרדרות עסקיה של חטיבת האונליין. AOL-טיים וורנר איבדה את בכורתה כחברת המדיה הגדולה בעולם לטובת ויאקום בשל נפילה של 70% במנייתה מאז השלמת המיזוג, ועברה שינויים גדולים בשורות ההנהלה בחודשים האחרונים.

בנוסף לקשייה העסקיים של החברה היא נתונה עתה תחת חקירת הרשויות בנוגע לחשדות לאי סדרים חשבונאיים. על רקע זה הודח מהחברה לפני כחודש דיוויד קילברן, מנהל העסקאות הראשי של אמריקה אונליין, שנחשד במעורבות ברישום כוזב של עסקאות במטרה לנפח את הכנסות החברה. בינואר התפטר מתפקידו כמנכ"ל החברה ג'רלד לוין, לשעבר מנכ"ל טיים וורנר ואחד ממובילי המיזוג. בקיץ התפטר בוב פיטמן, יד ימינו של קייס וסמנכ"ל התפעול של החברה. קייס הוא היום הבכיר האחרון מחברת אמריקה אונליין שנותר בראשות AOL-טיים וורנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully