וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 5 הבריז מיומולדת - וקיבל קנס וכתב תביעה

שירות גלובס

20.1.2015 / 11:31

כשהילד אלכס נאש "הבריז" ברגע האחרון ממסיבת יום ההולדת של חברו לכיתה, לא הוא ולא הוריו העלו בדעתם שיהיו לכך השלכות מרחיקות לכת. כעבור כמה ימים נחתה בידיהם חשבונית על סך 15.95 ליש"ט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלכס והמכתב שהודיע לו על החוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילד בן 5 עלול למצוא עצמו במרכזה של תביעה משפטית, מאחר שהוריו מסרבים לשלם חשבונית שקיבלו מהוריי ילד אחר בכיתתו שחגג יומולדת.

כשהילד, אלכס נאש, החליט ברגע האחרון שלא להגיע למסיבת יום ההולדת 6 של חברו לכיתה, שהתקיימה במרכז הסנואובורד בפליימות' שבבריטניה, לא הוא ולא הוריו העלו בדעתם שיהיו לכך השלכות מרחיקות לכת. כעבור כמה ימים העביר להם אחד המורים חשבונית על סך 15.95 ליש"ט. הם חשבו שהוא מתבדח, אבל המורה הסביר להם שהתבקש להעביר להם את החשבונית ממשפת לורנס, קרי: מהורי הילד שחגג יום הולדת. והסיבה? "דמי אי הופעה לאירוע".

הוריו ההמומים של אלכס פנו בפייסבוק למשפחת לורנס, במחשבה שיוכלו ליישר את ההדורים בשיחה משעשעת אחת. ציפתה להם הפתעה. גברת לורנס הבהירה להם כי עברו על התנאים שהובהרו בהזמנת היומולדת. משפחת נאש טענה כי בנם אלכס רצה לראות את סבא וסבתא שלו לפני נסיעתם בחג המולד ושאיבדו את ההזמנה שבוע לפני האירוע - אך ללא הועיל. גברת לורנס התעקשה שהם היו צריכים להודיע מראש שלא יבואו לאירוע. נכון לעכשיו, הוויכוח המוזר הזה עושה את דרכו לבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully