וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית היום: זינוק של 153% מתחילת החודש לקראת ניסוי

קובי ישעיהו

21.1.2015 / 12:46

במהלך הרבעון השני של השנה צפויה כיטוב פארמה לדווח על תוצאות קליניות ראשוניות בניסוי שלב III בתרופה KIT-302

חוקרת במעבדה. ShutterStock
חוקרת במעבדה/ShutterStock

מניית כיטוב פארמה ( 384 +5.90% ) ממשיכה לרכז עניין רב בבורסה. המניה רושמת היום עלייה חדה ומשלימה זינוק של כ-150% מתחילת החודש.

כיטוב עוסקת במחקר ופיתוח תרופות קומבינציה ושווי השוק שלה עומד על כ-24 מיליון שקל לאחר הזינוק האחרון (המניה צנחה בכ-85% בשנת 2014). החברה הוקמה על ידי יוצאי FDA ומומחים מתחום הפארמה ומפתחת תרופות המשלבות שתי תרופות קיימות ומאושרות בטבליה אחת במטרה להפחית את תופעות הלוואי של אחת מהתרופות על ידי הוספת החומר הפעיל של התרופה השנייה.

החברה מתמקדת בפיתוח של תרופות השילוב – KIT-302 ו-KIT 301, אשר מיועדות להקלה בכאב לחולים הסובלים מדלקת מפרקים ניוונית ללא סיכון בהעלאה של לחץ הדם, תופעת הלוואי בתרופות הקיימות כיום לטיפול בכאב מסוג זה, אשר עלולה להביא לסיבוכים כמו שבץ, התקפי לב ואף מוות.

היעד העיקרי של הניסוי הקליני שלב III של החברה במוצר KIT-302 הינו להוכיח, כפי שסוכם בכתב בין החברה ובין ה-FDA, כי ההפחתה בלחץ הדם עבור קבוצת הנבדקים שטופלו ב-KIT-302, המשלבת תרופה נגד כאב ותרופה להפחתת לחץ דם, מהווה לפחות 50% מההפחתה שנצפתה בקבוצה שנטלה תרופה להפחתת לחץ דם בלבד.

במהלך הרבעון השני של השנה צפויה החברה ככל הנראה לדווח על תוצאות קליניות ראשוניות בניסוי שלב III בתרופה KIT-302. הצלחה בניסוי עשויה להזניק את החברה קדימה באופן משמעותי, וסביר שתפתח לה דלתות לשיתופי פעולה אסטרטגיים או הסכמי מסחור עם חברת פארמה גדולה. אם וכאשר, כיטוב עשויה להגיע עם התרופה לשוק שהיקפו נאמד ביותר מ-3 מיליארד דולר בשנה, כבר ב-2016.

  • עוד באותו נושא:
  • ביומד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully