וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט: אלון חסן יכול להיכנס לנמל אשדוד

חן מענית

22.1.2015 / 15:04

ביטל את ההוראה בתנאי הערובה של חסן - יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד המושעה החשוד בשוחד וסחיטה באיומים - שקבעה כי אינו רשאי להתקרב לנמל. השופט מיכאל קרשן: "הגבלה ניכרת על חירות הפרט"

המשטרה ממליצה להעמיד את אלון חסן לדין. שי מכלוף
אלון חסן/שי מכלוף

בית המשפט ביטל את ההוראה בתנאי הערובה של אלון חסן - יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד המושעה החשוד בשוחד וסחיטה באיומים - שקבעה כי חסן אינו רשאי להתקרב לנמל.

שופט בית משפט השלום בכפר-סבא, מיכאל קרשן, דחה היום (ה') את בקשת המדינה להאריך פעם נוספת את תנאי השחרור בערובה של חסן הכוללים הרחקה של חסן מהנמל.
השופט נימק את החלטתו בכך שתנאי הערובה של חסן נקבעו לפני חצי שנה, ולדבריו, "הגבלת זכויות הפרט בתקופה החורגת מ-180 יום לאחר ההחלטה הראשונה (על תנאי הערובה. ח"מ), וכל עוד לא הוגש כתב אישום, היא הגבלה ניכרת על חירות הפרט".

השופט ציין כי המחוקק קבע סייג מפורש בעניין זה, ודחה את פרשנות המדינה שלפיה ניתן להאריך במקרה של חסן את ההרחקה.

לדברי בית המשפט, האיסור על חסן להתקרב לנמל מהווה פגיעה חריפה בו, בפרנסתו ובארגון העובדים שעמד בראשו. השופט ציין כי חברת הנמל עומדת על החלטתה כי חסן מושעה מעבודתו ולא יכול להתקרב לנמל.

יצוין כי המשטרה המליצה להעמיד לדין את חסן ואת החשודים הנוספים בפרשת נמל אשדוד, ובהם מנכ"ל הנמל לשעבר שוקי סגיס והאחים יניב ואורי בלטר. התיק נמצא אצל פרקליטות מחוז דרום, שתקבל החלטה סופית בנושא.

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully