וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אגף התקציבים באוצר לשעבר תובע משידורי עדן כ-621 אלף שקל

אמיר הלמר

17.9.2002 / 17:08

דוד בועז טוען כי הכין עבור הקבוצה את הפרק הכלכלי של הצעתה במכרז לערוץ המסחרי, בו זכתה, וכי לא קיבל תשלום תמורת שירותיו



הכלכלן דוד בועז, בעבר ראש אגף התקציבים באוצר, תובע משידורי עדן, אחת משתי זכייניות ערוץ 10 שהתמזגה בינתיים עם הזכיינית הנוספת - ישראל 10 - סך של 621 אלף שקל.



בועז טוען, באמצעות עו"ד אבי שרף ממשרד נחושתן ספרן ושות', בתביעה כי במסגרת ההכנות להתמודדות קבוצת שידורי עדן במכרז להקמת הערוץ המסחרי החדש היא התקשרה עימו לשם קבלת שירותים שונים בהכנת הפרק הכלכלי של הצעתה למכרז.



בועז טוען כי סוכם בינו לבין הנתבעת כי התמורה שיקבל בעבור שירותיו תהיה מורכבת משני רכיבים: 75 אלף דולר עבור הכנת המכרז ו-75 אלף דולר נוספים כ"תמריץ הצלחה" אם תזכה הנתבעת במכרז.



לטענת בועז, שידורי עדן זכתה במכרז, ומשכך בשלה זכותו לקבל את מלוא התמורה שהובטחה בהסכם בסך של 150 אלף דולר.



בועז טוען כי פנה לנתבעת בבקשה לקבל את כספו, אך זו, בשל קשיים כלכליים אליהם נקלעה, ביקשה ממנו להמתין "באורך רוח" לקבלת התשלום המגיע לה. עוד נטען כי עד להגשת התביעה קיבל בועז שני תשלומים בסך כולל של כ-37 אלף דולר בלבד. יצוין כי ספקים נוספים של שידורי עדן, בהם העיתונאי רינו צרור והבמאים דורון צברי וג'ולי שלז, קיבלו הבטחה ל"מענק הצלחה" ותשלומים נוספים, ולאחר שלטענתם לא שולם להם הכסף, פנו לבית המשפט.



בועז טוען עוד כי לאחר פנייתו לנתבעת בעניין התשלום, העלתה היא לראשונה טענה לפיה התרשל בועז במילוי התחייבויותיו כלפיה. בועז טוען כי מדובר בטענות מופרכות מיסודן ומטרתן להניאו מלהגיש את התביעה.



בועז טוען כי התמורה המגיעה לו הינה בסך של 112 אלף דולר. טרם הוגש כתב הגנה. (201233/02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully