וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקנומטיקס הרחיבה את החוזה שלה עם TMS האוסטרית - קיבלה הזמנה בהיקף 250 אלף דולר

שירלי יום-טוב

17.9.2002 / 18:23

גולדמן סאקס הוריד את תחזית הרווח של החברה לשנת 2002 ל-15 סנט למניה מ-22 סנט למניה; צופה גידול בהוצאות במחצית השנייה של השנה כתוצאה מההסכם עם EDS



חברת טקנומטיקס הודיעה היום על הרחבת החוזה שלה עם חברת TMS GmbH והיא תספק לחברה האוסטרית פתרונות נוספים ממשפחת ה-eMPower בסכום כולל של כרבע מיליון דולר.



TMS, לקוחה ותיקה של טקנומטיקס, מייצרת קווי ייצור לתעשיית הרכב. החברה עשתה בעבר שימוש בפתרונות שונים של טקנומטיקס כמו ה-eM-Plant וה-eM-Workplace. ההזמנה החדשה כוללת את פתרון ה- eM-Planner המאפשר שיתוף סביבות תכנון שונות לרוחב קווי ייצור ומפעלים שונים.



כחודש לאחר הודעתה של טקנומטיקס על ההסכם עם EDS מוציא היום בית הההשקעות גולדמן סאקס עדכון על החברה ובו הוא מוריד את תחזיות הרווח הנקי של החברה לשנת 2002. האנליסטים אלן זיווטופסקי, שמעון לוי ואייב פינקלשטיין מציינים כי ההסכם עם EDS טומן בחובו גידול בהוצאות עבור טקנומטיקס במחצית השנייה של השנה. אי לכך, הם מותירים את תחזית ההכנסות על כנה ל-82 מיליון דולר אך מורידים את תחזית הרווח הנקי ל-15 סנט למניה (1.7 מיליון דולר) תחת תחזית קודמת ל-22 סנט למניה (2.4 מיליון דולר).



צוות האנליסטים מציין כי העסקה עם EDS משמעותית עבור טקנומטיקס, אך את הפוטנציאל הכספי שלה הם רואים רק החל מתחילת 2003, בהתאם לתחזיותיה של החברה. לכן הם מספקים תחזית לשנה הבאה הכוללת הכנסות בגובה 88 מיליון דולר - צמיחה של 7.5% על תחזית ההכנסות לשנה הנוכחית, ורווח נקי של 40 סנט למניה (4.4 מיליון דולר). המלצתם נותרת על "תשואת יתר".



טקנומטיקס מתמחה בפיתוח תוכנות לעיצוב, תכנון ובניית פס ייצור באמצעות מחשב והיא נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-97 מיליון דולר. מניית החברה נותרה עד כה ללא שינוי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully