וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם השבוע: כל הסיילים והחידושים בשוק

אור ברקת

1.2.2015 / 13:05

אירוח באשקלון ובדרום האדום, מסעדות חדשות ומבצעי סוף עונה. לפניכם מספר מהמבצעים החמים בשוק

לרגל פריחת הכלניות ואירועי "דרום אדום" מציע מלון לאונרדו באשקלון לאורך כל פברואר את חבילת סופ"ש אדום. החבילה כוללת 2 לילות (חמישי ושישי) על בסיס לינה וארוחת בוקר, ארוחת ערב ביום שישי. מחיר החבילה - 1,499 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת התכשיטים אימפרס מציעה לרגל יום האהבה את כל הפריטים מקולקציית LOVE במחיר של 1,490 שקלים במקום 3,278 שקלים. המבצע יימשך עד 16 בפברואר או עד גמר המלאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרגל יום האהבה משיק מותג השעונים השוויצרי TISSOT, שעון אופנתי מעוצב במיוחד לחג. רצועת השעון אדומה ומתלפפת, לוח השעון מעוטר לבבות ועשוי בחומר דמוי פנינה. בשעה 15:00 ישנו תאריכון גם הוא בצורת לב. ניתן יהיה להשיג את השעון ברשת אימפרס ב-1,490 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת פוסטו פיגו ("מקום מגניב" באיטלקית) נפתחת בימים אלה בסניף טיב טעם בראשון לציון (צומת בית דגן). המסעדה מציעה מגוון רחב של פסטות ורטבים ייחודיים, מנות בשר, עוף ודגים בגריל, פיצות מסורתיות בעבודת יד עם בצק איטלקי דק-דק, יינות איטלקיים, קינוחים ועוד. במהלך פברואר חברי מועדון הלקוחות של טיב טעם יוכלו ליהנות מ 20% הנחה על התפריט. לא כולל עסקיות.

מסעדת פוסטו פוגו. עמי סיאני,
מסעדת פוסטו פוגו/עמי סיאני

רשת קפה גרג פותחת שני סניפים חדשים באום אל פחם ובנצרת. שני הסניפים החדשים יכללו מקומות ל-120 סועדים כל אחד.

קפה גרג. אלעד גוטמן,
קפה גרג/אלעד גוטמן

במתחם שרונה בתל אביב נפתח סניף ראשון של רשת בתי הקפה "ביגה". הסניף יכלול כ- 130 מקומות ישיבה עם מרפסת חיצונית בגודל של כ- 80 מ"ר. הסניף יציע חדר פרטי לאירוח ואירועים, אינטרנט אלחוטי, גישה לנכים וטייק אווי. הסניף יכלול גם מעדניית בוטיק על טהרת הבריאות, מאפים, עוגות, לחמים, ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים.

רשת ביגה. אלעד גוטמן,
רשת ביגה/אלעד גוטמן

קניוני קבוצת עופר יציעו למכירה החל מ-10 לפברואר קרמים של רשת בודי שופ במחיר מיוחד של 14 שקלים לרגל יום האהבה שחל ב-14 לפברואר.

קניוני עופר מבצעים. אסף לוי,
קניוני עופר מבצעים/אסף לוי

מותג האופנה טימברלנד מציע מבצע 1+1 על מחלקת האופנה לגבר בקולקצית חורף 2014-2015. בין הפרטים ניתן למצוא בין הפריטים ניתן למצוא: חולצות פולו, חולצות מכופתרות אלגנטיות, סריגים, מכנסי צ'ינו, ג'ינס, ג'קטים, קרדיגנים, מעילים ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת H&O פותחת שני סניפים משולבים חדשים של המותגים קרטרס-אושרקוש - בכפר סבא ובזיכרון יעקב. לרגל הפתיחה מציעה הרשת 30% הנחה על כל קולקציית החורף + 30% הנחה נוספת לחברי מועדון, חליפות גן ב 59.90 שקלים, תחפושות ב-99.9 שקלים במקום ב-169.9 שקלים ועוד.

חנות קרטרס. שי ווליץ,
חנות קרטרס/שי ווליץ

רשת גלי יוצאת במבצע סוף עונה ותציע מבחר פריטים במחירים המתחילים ב-79.9 שקלים. בין הפריטים שבמבצע ניתן למצוא מגפוני נשים בגבהים משתנים ובמגוון רחב של סגנונות, צבעים ודוגמאות. לילדים ניתן למצוא מגוון רחב של מגפונים כולל מגפונים עם דמויות הילדים האהובות : הלו קיטי, נסיכות, דיסני ועוד. המבצע ייערך עד סוף פברואר בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

נעלי גלי. מנחם עוז,
נעלי גלי/מנחם עוז

רשת H&O מציעה את כל תחפושות המותג CARTER'S: חתול, תות, חיפושית, תנין, עטלף ועוד במחיר של 99.9 שקלים במקום ב-169.9 שקלים. המבצע יתקיים עד 7 במרץ ברשת חנויות קרטרס וברשת H&O

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מבצעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully