וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישת הענק של אינטל: חברה גרמנית בעלת שלוחה בישראל

2.2.2015 / 14:54

הפרטים הפיננסיים של העסקה לא נמסרו אך ע"פ הערכות היקפה נאמד בכ-400 מיליון דולר. הצוות המשולב של אינטל ולנטיק יציע מגוון מקיף של פתרונות קישוריות ועננים ביתיים

מפעל אינטל בירושלים. רויטרס
מפעל אינטל בירושלים/רויטרס

ענקית הטכנולוגיה אינטל חתמה היום (ב') על הסכם סופי לרכישת החברה הגרמנית לנטיק (Lantiq), ספקית של טכנולוגיות נתבים ביתיים בפס רחב שמחזיקה מרכז פיתוח גם בישראל. העסקה כפופה לתנאי הסגירה המקובלים ולאישורים רגולטוריים וצפויה להיסגר תוך 90 יום. הפרטים הפיננסיים של העסקה לא נמסרו אך ע"פ הערכות היקפה נאמד בכ-400 מיליון דולר.

רכישת החברה היא צעד משמעותי להגשמת החזון הטכנולוגי של אינטל , להפוך את כל הסובב אותנו לחכם ומחובר.

"עד 2017 אנו צופים שיהיו בעולם יותר מ-800 מיליון משקי בית מחוברים בפס רחב", העריך קירק סקאוגן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של קבוצת מחשוב הקצה של אינטל. "השילוב של הידע שלנו, עם הטכנולוגיה והכישרון של לנטיק, יאפשרו לספקי שירותים להשיק חוויות מחשוב חדשות בבית ולצרכנים ליהנות מבית חכם ומחובר יותר".

הצוות המשולב של שתי החברות יציע מגוון מקיף של פתרונות קישוריות ועננים ביתיים ליצרני ציוד מקורי, ספקי שירותים וחברות היוצרות יישומים חדשים לבית. יחד עם הפתרונות של אינטל לאינטרנט של הדברים, מוצרי Intel® Security והתקני קליינט מבוססי אינטל, אינטל יכולה לספק לצרכנים חוויות חדשות ומסעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully