וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: מניות הפיננסים והטכנולוגיה ירדו על רקע בשורות רעות של ג'יי.פי מורגן ואורקל

עפרה שלו

18.9.2002 / 9:02

ג'יי.פי מורגן ירד ב-7.6% לאחר שפירסם אזהרת רווח לרבעון השלישי; אורקל רשמה ירידה של 6.8% לאחר שדיווחה על צניחה של 33% ברווח הרבעוני



מניות הטכנולוגיה והברוקרז' רשמו ירידות שערים במסחר לאחר הסגירה, על רקע דו"ח רבעוני מאכזב של אורקל ואזהרת רווח של ג'יי.פי מורגן. המסחר הרגיל נסגר אתמול בירידות שערים בעקבות אזהרת הרווח של מקדונלד'ס והירידה בתפוקה התעשייתית.



לאחר סגירת הודיע בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן כי הוא צופה ירידה חדה ברווח ברבעון השלישי ביחס לרבעון השני, על רקע ירידה בהיקף העסקות ועלייה בהיקף החובות האבודים לחברות טלקום.



חברות דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס ופיץ' הורידו את דירוג האשראי של ג'יי.פי מורגן בעקבות הורדת התחזיות. פיץ' הסביר את הורדת הדירוג בביצועים התפעוליים הירודים במספר חטיבות עיקריות של הבנק, ובתנאים "המאתגרים בשוק", הצפויים להימשך. מניות הבנק ירדו ב-7.6% במסחר לאחר הסגירה.



ענקית תוכנות מסדי הנתונים אורקל דיווחה אתמול על ירידה של 33% ברווחיה ברבעון הכספים הראשון בשל החולשה המתמשכת בשוק התאגידי שפגעה במכירות מסדי הנתונים היוקרתיים של החברה. אורקל דיווחה על רווח של 386 מיליון דולר או 7 סנט למניה, בהתאם לתחזיות החברה והאנליסטים. הרווח לא כלל הפרשה הקשורה להשקעותיה בליברייט טכנולוגי'ס (סימול LBRT).



הרווח הנקי עמד על 343 מיליון דולר או 6 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 511 מיליון דולר או 9 סנט למניה, בתקופה המקבילה. הכנסות החברה ירדו ב-10% ל-2.03 מיליארד דולר והחמיצו במעט את תחזיות האנליסטים, שעמדו על 2.06 מיליון דולר.



אורקל ירדה ב-6.8% במסחר לאחר הסגירה. סיסקו ירדה ב-0.8%; אינטל רשמה ירידה של 1.2%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully