וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת אישר העלאה של 1.8% בדמי השימוש הקבועים לבזק

הדר חורש

18.9.2002 / 9:50

ההחלטה, המצריכה אישור של ועדת הכספים, נקבעה במסגרת שינויים בתעריפי בזק בעקבות העלאת המע"מ באחוז



משרד התקשורת אישר העלאה של 1.8% בדמי השימוש הקבועים שמשלמים לקוחות בזק ; ההחלטה אמורה להגיע הבוקר לאישור ועדת הכספים, אך ייתכן כי הדיון בוועדה יידחה מטעמים טכניים.



ההעלאה נקבעה במסגרת שינויים בתעריפי בזק בעקבות העלאת המע"מ באחוז - מ-17% ל-18%. העלאת המע"מ חייבה את בזק לשנות את כל תעריפיה, ואולם החברה ביקשה להשאיר את המחירים שנקבעו בעדכון הקודם, ללא שינוי, כלומר: 2.5 אגורות לדקה בשעות השפל, 14 אגורות לדקה בשעות שיא, ומחיר מינימום של 23.5 אגורות לכל התקשרות.



כדי לשמר את המחיר הסופי לצרכן, למרות העלאת המע"מ, היה צורך להוריד את המחיר שמקבלת בזק תמורת כל דקת שיחה. בזק מבקשת לכסות על ההפסד עקב ירידת המחיר שהיא מקבלת תמורת השיחות, באמצעות העלאת דמי השימוש הקבועים מ-37.5 שקל ל-38.2 שקל.



במסמך התעריפים שהוגש בתחילת השבוע לוועדת הכספים, כלולים שינויי מחירים נוספים, חלקם ספיחים מהדיון הקודם בהעלאת תעריפי בזק. כך למשל כלולה העלאת מחירים להתקשרות לשירות ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) ולשירות "קול הדף" המספק מידע על דף הגמרא היומי.



בעקבות ביטול אזורי החיוג ישונו גם תעריפי שירות 700-1. השירות איפשר למטלפנים למוסדות ולעסקים בעלי מספר 700-1, לטלפן במחיר של שיחה מקומית. בעקבות שינוי התעריפים האחרון בוטלה השיחה המקומית, והמדינה נהפכה לאזור חיוג אחד. על פי התעריף החדש שמבקשת בזק לקבוע, ישלם מתקשר למספר 700-1 עד 45 אגורות לכל התקשרות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully