וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ציוד התקשורת האמריקאית IDT רכשה את סולידום הקנדית, מחברות הפורטפוליו של ורטקס

צורי דאר

18.9.2002 / 9:48

IDT מתכוונת להפוך את סולידום, העוסקת בפיתוח שבבים להתקני תקשורת, לסניף הקנדי שלה; זוהי עסקת המיזוג השלישית של ורטקס מאז תחילת השנה



חברת ציוד התקשורת האמריקאית IDT - Integrated Device Technology (סימול: IDTI) רכשה את חברת סולידום סיסטמס הקנדית. פרטי הרכישה, שאמורה להיסגר בתוך כחודש, לא נמסרו. בעקבות הרכישה מתכוונת IDT להפוך את סולידום לסניף הקנדי של IDT.



סולידום, שהוקמה על ידי פליקס וולפלד ומישה נוסיק בדצמבר 1996, עוסקת בפיתוח שבבים המיועדים עבור התקני תקשורת, כגון נתבים ומתגים בני הדור הבא בשיטת מיתוג מנות.



בתחילת 2001 הובילה ורטקס ישראל לסולידום סבב גיוס בהיקף של 16.5 מיליון דולר לפי שווי חברה של 48 מיליון דולר אחרי הכסף. בסבב זה, בו השקיעה ורטקס 3 מיליון דולר, השתתפו גם אינטל קפיטל, חברת אלטרה, סקיי פוינט קפיטל, הבנק לפיתוח התעשייה של קנדה, וקרן Formula Growth Fund.



זהו המיזוג השלישי שעורכת ורטקס בשנה זו. בפברואר הודיעה ורטקס על מיזוגה של קונגרואנסי עם טלרד טנקס לחברה חדשה. המיזוג שיקף לחברה המאוחדת - טלרד קונג'י - שווי של 70 מיליון דולר. במאי נמכרה הליוס ל-MNI במסגרת עסקה בהיקף של כ-10 מיליון דולר.



IDT, העוסקת בתחום IC - integrated circuit - עבור מוצרי תקשורת, נסחרת כיום בנאסד"ק לפי שווי 1.1 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully