וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נופל מתחת ל-3.9 ש'; תיקון יורד מתחיל?

הלל קורן

4.2.2015 / 8:35

האירו עולה קלות ל-4.46 שקלים. FXCM ישראל: שבירה של 3.88 שקלים עשויה לאותת על התרחבות התיקון לעבר 3.85 שקלים ומטה

אילוסטרציה. רויטרס
אילוסטרציה/רויטרס

מגמה מעורבת נרשמת היום (ד') בשוק המט"ח המקומי, כאשר הדולר צונח ב-1% ל-3.89 שקלים, בעוד האירו עולה ב-0.15% ל-4.465 שקלים.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר כי "הדולר-שקל, שדשדש בימים האחרונים בטווח שבין 3.9 ל-3.95 שקלים, קרס מטה מתחת לרף 3.9 שקלים ועד לרמת השפל ב-3.875 שקלים. 3.875 היא בעצם הרצפה שבה נבלם התיקון של הצמד בדצמבר-ינואר, ועל כן שבירה מתחת רמה זו עשויה לאותת על התרחבות התיקון לעבר 3.85 שקלים ומטה".

ב-FXCM ישראל ממשיכים ומסבירים כי "הקריסה של הדולר-שקל קשורה לקריסה אמש של הדולר בעולם, שנבעה מכמה סיבות. ראשית, הזינוק במחיר הנפט והסימנים כי מחירי האנרגיה קבעו תחתית, מכבידים על הדולר, וזאת מעצם ההצמדה של הסחורה לדולר. גם ההתאוששות של האירו, על רקע התקווה כי יוון תגיע להסכם חוב חדש, מקזזת את כוחו של הדולר. כמו כן, נראה כי לאחר הצהרת הפד בשבוע שעבר, וסדרת נתוני המקרו המאכזבים, חלה ירידה בציפיות הריבית עבור הדולר, ובתנאים האלה ייתכן שאנו עדים לתחילתו של תיקון במגמה של הדולר בעולם, וזאת לאחר ההתחזקות המרשימה לאורך שנת 2014. דוח התעסוקה שיתפרסם ביום שישי בארצות הברית עשוי גם כן להיות גורם במהלך הנוכחי. אם נתוני התעסוקה יכזיבו, הדבר עשוי להעצים את התיקון של הדולר".

  • עוד באותו נושא:
  • שער הדולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully