וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיזה תוביל גיוס של כ-10-12 מיליון דולר לחברת הסטארט אפ אקטימייז

צורי דאר

18.9.2002 / 10:32

סבב הגיוס, הצפוי להיסגר בתוך כחודש, ייעשה לפי שווי חברה של כ-10-15 מיליון דולר לפני הכסף

חברת הסטארט אפ הישראלית אקטימייז (ACTIMIZE) קיבלה מסמך עקרונות להשקעה (Term Sheet) מקרן ההון סיכון הישראלית גיזה. ל-TheMarker נודע כי מדובר בסבב גיוס בהיקף של 10-12 מיליון דולר לפי שווי של כ-10-15 מיליון דולר לפני הכסף, אותו תוביל גיזה עם השקעה של 3-4 מיליון דולר. ידיעה ראשונה בעניין פורסמה על ידי חברת המידע להיי-טק D&A.

הודעה ראשונה על הליך הגיוס מסרה אקטימייז בכנס IVA לפני כשבועיים. בסבב תשתתף גם משקיעה ותיקה באקטימייז - כרמל ונצ'רס - שהובילה את החברה עד כה והשקיעה בה בשלב הסיד. כמו כן ישתתפו בו משקיעים חדשים - מספר קרנות הון סיכון ישראליות וכן קרן אמריקאית וקרן אירופית מתעניינות בהשתתפות בסבב הצפוי להיסגר בתוך כחודש.

אקטימייז מפתחת פלטפורמה טכנולוגית חדשה בתחום ניתוח המידע העסקי. הפלטפורמה מיועדת לתת מענה לארגונים עסקיים ופיננסיים וחברות תקשורת, המתמודדים עם כמויות מידע רבות ומורכבות.

הפלטפורמה שפיתחה החברה, Active Intelligence, מתחברת לבסיסי הנתונים ולמערכות האונליין של הארגון, מנתחת כמויות גדולות של אירועים עסקיים בו זמנית, ומעבירה בזמן אמת מידע ממוקד והנחיות לפעולה לפונקציה המתאימה בארגון.

אקטימייז, הממוקמת בראש העין, הוקמה ב-1999 על ידי דיויד סוסנה, בועז פאר, דוד גוברין וגיא גרינברג. במאי 2001 השקיעה בה כרמל ונצ'רס 4 מיליון דולר לפי שווי חברה של כ-12.5 מיליון דולר אחרי הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully