וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה תפעל להקמת מנגנון אחד לאישור הפרסומות

ענת ביין

18.9.2002 / 13:35

ההחלטה על הקמת המנגנון סוכמה בפגישה בין נציגי הרשות לבין מפרסמים ופרסומאים

מועצת הרשות השנייה תפעל להקמת מנגנון שיאחד את הליך אישור הפרסומות תחת קורת גג אחת, כך שלא יהיה צורך בקבלת אישור נפרד מכל זכיין וזכיין. כך סוכם אתמול בפגישה שנייה שהתקיימה בין נציגי הרשות השנייה לבין נציגי חברות הפרסום והמפרסמים. עוד סוכם כי מועצת הרשות השנייה תבדוק את הנושא מול הזכיניות וכן תערוך בדיקה המשפטית.

המפגשים בין הצדדים נועדו על מנת לדון בכללי האתיקה בפרסומות, להבהיר את הקווים המנחים את הרשות בהחלטותיה וליצור נוסחאות המקובלות על הצדדים על מנת שגבולות המותר והאסור יהיו ברורים לכולם. זאת, על רקע הריבוי הצפוי בערוצים מסחריים והצורך לקיים מנגנון אחיד לבדיקת פרסומות בכל הערוצים.

עוד סוכם כי למפגש הבא יביאו נציגי איגוד חברות הפרסום והמפרסמים הצעות להבהרות הנדרשות בכללי האתיקה הקיימים והצעות לעדכונים בנושאים בעייתיים. בהקשר זה נדונו נושאים כמו פיקוח על תקינות הלשון בתשדירים וכן פרמטרים מוסכמים לפרסומת משווה בין חברות מתחרות.

במפגש השתתפו יו"ר איגוד חברות הפרסום אבנר בראל, מנכ"ל האיגודיאיר תדהר, יו"ר הוועדה לאישור תשדירים באיגוד משה גאון, מנכ"ל איגוד המפרסמים תלמה בירו וסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום מק'אן קשר בראל, שירה מרגלית. מטעם הרשות השתתפו אילת מצגר, סמנכ"ל תחום טלוויזיה, וסיגלי ביטון, ראש אגף פרסומות וסקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully