וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם השבוע: כל המבצעים לוולנטיין דיי

אור ברקת

8.2.2015 / 11:33

אירוח במלונות בוטיק, איפור מיוחד, נעליים מתאימות וארוחות מפנקות. המבצעים המיוחדים לכבוד חג האהבה

לרגל ולנטיין דיי מציע מלון הבוטיק עלמה חבילת אירוח מיוחדת במוצאי שבת 14 בפברואר. מחיר לינה ואורחת בוקר בחדר דלוקס ואוחת ערב במסעדת עלמה לאנג יעמוד על 1,800 שקלים. מחיר החבילה בסוויטה – 2,300 שקלים. כמו כן במהלך פברואר תינתן 10% הנחה על הזמנות באמצע השבוע.

מלון עלמה. איתי סיקולסקי,
מלון עלמה/איתי סיקולסקי

רשת מקס ברנר משיקה תפריט מיוחד לרגל ולנטיין דיי במחיר 79 שקלים לזוג. התפריט כולל ממגוון מוצרי השוקולד והמתוקים של הרשת. בתוספת 2 כוסות קאווה יעמוד המחיר על 99 שקלים. כמו כן מציעה הרשת מגוון מארזי מתנה בהנחה של 15%.

מקס ברנר ולנטיינס דיי. אלירן ניסן,
מקס ברנר ולנטיינס דיי/אלירן ניסן

ספא חמת קיסר במלון קיסר בטבריה מציע חילת בילוי מיוחדת לוולנטיין דיי הכוללץ קבלת פנים במתחם בריכות התרמו-מינרליים החמים, עם נרות ריחנים, שמפניה, פטיפורים ומוסיקה רומנטית, מסאז' זוגי מיוחד וסאונה רטובה או יבשה. במהלך הבילוי יוגשו לזוג משקאות, גבינות ופירות אקזוטיים. מחיר החבילה לזוג הוא 329 שקלים.

חמת קיסר טבריה. מורג ביטון,
חמת קיסר טבריה/מורג ביטון

מלון לאונרדו פלאזה באשדוד מציע חבילה מיוחדת לכבוד ולנטיין דיי. החבילה כוללת שני לילות בחדר משודרג, עיסוי זוגי בן 30 דקות, ארוחת ערב, שימוש בספא המפנק של המלון, חדר כושר חדיש וג'קוזי במחיר של 1,650 שקלים. החבילה מוצעת בין התאריכים 12-14 או 13-15 בפברואר.

מלון לאונרדו אשדוד. איה בן עזרי,
מלון לאונרדו אשדוד/איה בן עזרי

מלון Indigo Tel Aviv Hotel מזמין אתכם לחגוג את הוולנטיין דיי עם חבילות אירוח מפנקות, שיהפכו את יום האהבה הזה לבלתי נשכח. בנוסף, במוצ"ש ה-14.2.15, המלון יערוך מסיבה לרגל יום האהבה העולמי. המסיבה תתקיים בלאונג' המעוצב של המלון ובקומת הגג המהפנטת, לצד הבריכה שמשקיפה על קו הרקיע של תל אביב וכל גוש דן. על מי הבריכה יוקרנו יצירות וידאו-ארט מקוריות של אמנים ישראלים. החל מהשעה 20:00 יוגשו קאווה וקינוחים של שף קובי עבד, ובשעה 22:00 תיפתח רחבת הריקודים שעל הגג. גברים שיגיעו לבושים בג'קט ספורט-אלגנט ונשים שיגיעו לבושות בשמלות קוקטייל יקבלו שובר לקוקטיילים בחינם.

מותג הנעליים GUESS, המציג קולקציית נעליים סקסית לכבוד ולנטיין דיי. בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא: נעלי עקב סקסיות בגוונים מטאליים, שחור קלאסי, פרינט מנומר ושילובי רשת. בנוסף מציע המותג גם נעליים שטוחות ומתוכשטות. מחיר כפכפי אצבע החל מ-199.9 שקלים, מחיר סנדלים החל מ-349.9 שקלים ומחיר נעלי עקב החל מ-449.9 שקלים.

: נעלי גאס לוולנטיינס. מנחם עוז,
: נעלי גאס לוולנטיינס/מנחם עוז

במהלך פברואר רוכשי בשמי המותג איב סאן לורן יקבלו תיק איפור יוקרתי במתנה. המבצע כולל את מגוון בשמי איב סאן לורן, בניהם: מניפסטו, אופיום, פריז, ל'הום ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת האיפור SACARA מציגה מראה איפור מיוחד לוולנטיין דיי. המראה מדגיש את העיניים המאוהבות בגווני ורוד עתיק, מודגשות באייליינר קלאסי עם קו אייליינר נוסף בתחתית העין חדשני.

: איפור ולנטיינס סקרה. קית,
: איפור ולנטיינס סקרה/קית

ביום שלישי במסגרת פרויקט "שלישי בשלייקס" של המשרד לאזרחים ותיקים יזכו אזרחים ותיקים לשורת הטבות לכבוד ולנטיין דיי. רשת ללין תציע הנחה של 50% על מוצריה. ברשת ZER4U מציעים 25% הנחה על פרחים ועציצים ו- 15% הנחה על שוקולדים ויינות. ברשת התכשיטים רויאלטי מציעים 30% הנחה על קולקציית שעוני פרארי ובסופר פארם ייהנו האזרחים הוותיקים מ- 30% הנחה על מוצרי לייף קוסמטיקה. כמו כן יוצעו הנחות במוקדי תרבות ופנאי כגון תיאטרון הבימה, תיאטרון הקאמרי, תיאטרון חיפה ובתי קולנוע ברחבי הארץ.

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סנטרים, משיקה לקראת יום האישה הבינלאומי סט של זוג אריחים משלימים עם דיוקן אישה צבעוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הצבעים נירלט משיקה קולקציית גוונים ייחודית לשנת 2015: רגעים של בית, הקולקציה כוללת 60 גוונים חדשים המחולקים ל- 5 קבוצות הכוללות 12 גוונים בכל קבוצה. בין הקבוצות השונות: אור הבוקר, לגעת בטבע, כאן גרים בכיף ועוד.

צבעי נירלט. דן לב
צבעי נירלט/דן לב

רשת סקופ לילדים מציעה מגוון נעליים ומגפיים מקולקציית חורף במחירים המתחילים ב-29 שקלים. בין הפריטים ניתן למצוא: סניקרס, נעלי אלגנט, נעלי בובה, מגפי גומי מצויירים, מגפי פרווה, מגפיים אלגנטיות, מגפונים קצרים, מגפי ברך, מגפי לקה מסוגננות, מגפיים מעוטרות פרחים, פאייטים ואיורים ועוד. המבצע בתוקף עד לסוף פברואר או עד גמר המלאי.

נעלי סקופ. שי יחזקאל,
נעלי סקופ/שי יחזקאל

בסניפי רשת H&O ובחנויות קרטרס ניתן לקנות חליפות פוטר לילדים של המותג קרטרס ב-59.9 שקלים במקום 99.9 שקלים. המבצע בתוקף עד 15 בפברואר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully