וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור הבכורה של ה"סופרנוס" שבר את שיאי הצפייה של ערוץ HBO

רויטרס

18.9.2002 / 14:25

הסדרה המשודרת בכבלים היכתה את ארבע הרשתות הגדולות בשידור הפרק הראשון של העונה הרביעית

פרק פתיחת העונה של דרמת המאפיה "סופרנוס" של ערוץ HBO היה התוכנית הנצפית ביותר בהיסטוריה של ערוץ הכבלים והיכה במידרוג את התוכניות ברשתות השידור המתחרות, הודיעה HBO.

פתיחת העונה הרביעית של הסדרה זכתה ל-13.4 מיליון צופים בממוצע בין תשע לעשר בערב ביום ראשון ועלתה על הצלחתה של התוכנית הנצפית ביותר באותה שעה ברשתות השידור (שאינן בכבלים), "חוק וסדר: כוונה פלילית", והתוכנית הנצפית ביותר בארבע הרשתות הגדולות, מגזין החדשות של CBS, "שישים דקות". למרות שהשתיים האחרונות שודרו בשידור חוזר, הצלחתה של סופרנוס היתה מרשימה בהתחשב בכך שערוצי כבלים בתשלום מגיעים רק לשליש מ-107 מיליון משקי בית אמריקאיים שבהם יש מקלטי טלוויזיה.

דוברת HBO, ערוץ בשליטתה של AOL-טיים וורנר, אמרה כי הבכורה היא הפעם הראשונה בה עלתה תוכנית של HBO על שיעור הצפייה של ארבע הרשתות הגדולות בשעה מסוימת.

השיא הקודם של HBO היה שידור אליפות האגרוף בין מייק טייסון לפרנק ברונו ב-1989, אמרה הדוברת.

למרות זאת, אין ה"סופרנוס" צפויה להמשיך בהצלחתה גם ביום ראשון הבא, מכיוון שתשודר מול טקס האמי בערוץ NBC, ובשבוע שאחרי כן תתמודד מול פתיחת העונה ברשתות הגדולות.

בעונה השלישית להקרנתה, גרפה "סופרנוס" בממוצע 13.6 מיליון צופים באופן מצטבר לפרק בארבעה שידורים בשבוע של כל פרק.

לאחר הפסקה של 16 חודשים, שבה "סופרנוס" ל-HBO בנקודה בה ממשיך טוני סופרנו (ג'יימס גנדולפיני) ליישב את תפקידו כגנגסטר עם חיי המשפחה בעזרת תרפיה פסיכולוגית, בעודו מתמודד עם חיי נישואים מתוחים ובעיות כספיות בעסקי המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully