וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסקאוט השלימה גיוס שלישי של 10 מיליון דולר מהקרנות מריטק קפיטל, פיטנגו ואקסל

בעז בבאי

18.9.2002 / 15:22

החברה, המספקת פתרונות לאבטחת רשתות מפני פריצות, גייסה 24 מיליון דולר מאז הוקמה בתחילת 2000 בידי פרופ' חזי ישורון



חברת פורסקאוט טכנולוגיות (ForeScout Technologies), המספקת פתרונות לאבטחת רשתות מפני פריצות, השלימה סבב גיוס שלישי בהיקף של 10 מיליון דולר. קרן ההון סיכון מריטק קפיטל הובילה את סבב הגיוס, שבו השתתפו גם המשקיעות הקיימות פיטנגו, ונצ'ר קפיטל ואקסל פרטנרס. עד היום גייסה החברה כ-24 מיליון דולר.



פורסקאוט הוקמה בתחילת 2000 ע"י פרופ' חזי ישורון, המכהן כיו"ר החברה. החברה פיתחה את מערכת ה-ActiveScout המגנה על רשתות מחשבים בפני תקיפות בזמן אמת - באמצעות זיהוי, מניעה אקטיבית והתראה מוקדמת.



"פורסקאוט פיתחה טכנולוגיית אבטחה ייחודית וקשה להעתקה, המנטרלת תקיפות מרשת האינטרנט בזמן אמת", אומר פול מדרה, שותף מנהל בקרן הון הסיכון מריטק קפיטל, "הטכנולוגיה מצליחה למנוע חדירה באפס התראות שווא. מעבר לכך, מערכת האבטחה של פורסקאוט חוסכת לארגון את הניתוח שלאחר פריצה למערכות כפי שנעשה בעקבות כל אירוע כזה".



רמי קליש, שותף מנהל בפיטנגו, המכהן כדירקטור בחברה, ציין כי "ישנה דרישה חזקה בשוק להגנה בזמן אמת על המידע ברשתות מחשבים מפני התקפות ופריצות מכל סוג שהוא כולל התקפות לא מוכרות. ההשקעה שלנו בפורסקאוט מבוססת על האמונה שלנו כי היא חברה מבטיחה בתחום אשר יש בידיה את המרכיבים ההכרחיים: טכנולוגיה ייחודית, צוות ניהול מקצועי ומנוסה וצורך אמיתי בשוק - על מנת לספק את צרכי אבטחת המידע הגדלים בארגונים כיום".



מרכז הפיתוח של פורסקאוט טכנולוגיות ממוקם בתל אביב והחברה מעסיקה כיום 42 עובדים. לחברה מרכז ניהול, שיווק ומכירות בארצות הברית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully