וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת MCP: מיחזור משכנתאות יכול להביא לחיסכון של עשרות אלפי שקלים

TheMarker

18.9.2002 / 18:16

החברה, העוסקת בייעוץ משכנתאות, מדווחת על עלייה חדה במספר בעלי המשכנתאות המבקשים לבחון מיחזור של המשכנתא הקיימת



חברת MCP לייעוץ משכנתאות מדווחת על עלייה חדה במספר בעלי המשכנתאות המבקשים לבחון מיחזור של המשכנתא הקיימת ועלייה בקרב נוטלי המשכנתאות המבקשים לפרוס את תשלומי המשכנתא לתקופה ארוכה יותר ובכך להקטין את ההחזר החודשי. בנוסף, מדווחת החברה על עלייה בביקוש למיחזור משכנתאות קיימות על ידי השגת תנאי משכנתא טובים יותר המאפשרים, לדבריה, חיסכון של עשרות אלפי שקלים.



יו"ר הדירקטוריון של MCP, רם אמית, מסביר כי לכ-850 אלף בתי אב בישראל משכנתאות, כאשר רבים מהם אינם מודעים לכך שבאמצעות מיחזור ההלוואה הקיימת הם יכולים להקל על עצמם מבחינת ההחזר החודשי. לדברי אמית, מינואר 2002 עלה מדד המחירים לצרכן בכ-6% וכן עלו ההלוואות שנלקחו, וזאת מבלי שמשלמי המשכנתא נהנו מתוספת יוקר למשכורת. בכך נקלעו משפחות רבות לקשיים בהחזרי המשכנתא החודשיים.



אמית מפרט כי על ידי ביצוע שינויים במשכנתא הקיימת, פריסתה מחדש, והקטנת התשלומים החודשיים יצליחו אותן משפחות לשרוד את תקופת המיתון. לדבריו, רבים רוצים להיפטר מהמשכנתא ולא להאריך את תקופת החזר, אך כאשר החלופה היא אי עמידה בהחזר התשלומים החודשי, מוטב לשלם משכנתא עוד כמה שנים. עוד מוסיף אמית כי בדיקת המשכנתא הקיימת עשויה גם להעלות אפשרות להחלפתה במשכנתא חדשה, בתנאים משופרים, שתביא לחיסכון של עשרות אלפי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully