וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלרד נטוורקס החלה היום בפיטוריהם של 300 עובדים

עינב בן יהודה

18.9.2002 / 18:55

על המהלך הודיעה החברה לפני כ-3 חודשים; דובר החברה: "מתוקף היות העובדים קשורים בהסכמים קיבוציים, הרי הוצאתו של הליך זה המכוח אל הפועל הינו ממושך"



חברת טלרד, שבשליטת קונצרן כור , החלה היום בפיטוריהם של 300 מעובדיה. החברה הודיעה על כוונתה לבצע הליך זה לפני כ-3 חודשים.



דובר החברה מסר היום בתגובה כי, "מתוקף היותם של העובדים קשורים בהסכמים קיבוציים, הרי הוצאתו של הליך זה מהכוח אל הפועל, הינו ממושך ואורך זמן. משום כך, רק בימים אלו מתחילה הנהלת החברה ביישומו".



כזכור, הודיע בעבר מנכ"ל החברה ראובן אבי-טל כי אין מנוס מפיטורים אלו, שמטרתם התאמת ההוצאות לרמת ההכנסות וכי, "מטרתם המשותפת של העובדים וההנהלה הינה להזיז את החברה קדימה ולעשות את כל הניתן להיחלץ מהמשבר בשוק הטלקום בארץ ובעולם".



בארבע השנים האחרונות הצטמצמה באופן משמעותי מצבת כוח האדם בטלרד מכ-3,200 עובדים לכ-1,100 כיום.



טלרד נוסדה ב-1951 והיא פועלת בשלושה תחומים עיקריים באמצעות 3 קבוצות: NTS משמשת כגוף הפיתוח בטלרד ואחראית לפיתוח, מכירות ולתמיכה בחברת נורטל נטוורקס; AOS פועלת בתחום פתרונות תפעול מקצה אל קצה, ובאינטגרציה למערכות מתקדמות ובניהול שרשרת האספקה; PNR מספקת פתרונות למפעילים ולספקי שירות, לרבות תכנון ופיתוח של מוצרים למיתוג ולניהול פרויקטים בתחום התקשורת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully