וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גט טקסי מרחיבה את פעילותה בבריטניה ל-6 ערים נוספות

רועי גולדברג

12.2.2015 / 10:29

גט טקסי פעלה בשלוש השנים האחרונות בבירת אנגליה לונדון, שהיתה גם יעד ההתרחבות הראשון של החברה מחוץ לישראל

גט טקסי בריטניה. צילום: יחצ, גלובס
גט טקסי בריטניה/גלובס, צילום: יחצ

חברת גט טקסי, המפעילה אפליקציה להזמנת מוניות, הודיעה היום (ה') על הרחבת הפעילות בבריטניה, שם פעלה בשלוש השנים האחרונות רק בלונדון, בירת אנגליה, שהייתה גם יעד ההתרחבות הראשון של החברה מחוץ לישראל. בשלב הראשון תשיק החברה את שירותי הזמנת המוניות שלה בערים ליברפול ומנצ'סטר באנגליה וכן בבירת סקוטלנד, אדינבורו. בחודשים הקרובים תשיק גט טקסי את השירות גם בבירמינגהאם ולידס שבאנגליה ובעיר הגדולה בסקוטלנד, גלזגו.

השקה זו מצטרפת לפעילות קיימת בניו יורק, מוסקבה, לונדון, סנט פטרסבורג וערים שונות בישראל. בחברה טוענים כי שירותי החברה פעילים ב-30 ערים, אך יש לציין כי רובן הן בישראל ולכן מדובר בערים קטנות ולא ברות השוואה כמו פתח תקווה מול לונדון.

ההתרחבות של גט טקסי מגיעה שנה וחצי אחרי השקת השירות בניו יורק - השוק האחרון שפתחה החברה. בגט טקסי בחרו באסטרטגיה של התרחבות איטית יותר לעומת המתחרה הגדולה אובר, שנכנסת לשווקים חדשים בקצב מהיר הרבה יותר.

לדברי רמו גרבר, מנכ"ל גט טקסי בריטניה, "הדרישה לאפליקציה במקומות אחרים בבריטניה קיימת תמיד ולכן החלטנו שכעת הזמן המתאים להתרחב לערים חדשות אלה. אנו משתפים פעולה עם הרגולטורים, UKTI (הזרוע הבריטית לסחר ולהשקעות) והנהגים כדי לספק את אמצעי הנסיעה האמינים והבטוחים ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • גט טקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully