וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ל של ניקוי ניוטרוג'ינה: המחיר בסופר-פארם גבוה פי 4 מבארה"ב

מיכל רז-חיימוביץ'

15.2.2015 / 16:01

תגובת ג'ונסון אנד ג'ונסון, יבואנית המותג לישראל: "מוצרי ניוטרוג'ינה נמכרים ב-40% הנחה או במבצעי 1+1, כך שהמחיר הסופי שונה ממחיר המדף שמוצג"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוב ושוב מגלים הצרכנים הישראלים שהם משלמים הרבה יותר מצרכנים בחו"ל עם מוצרים זהים. רק לאחרונה פורסמה ב"גלובס" כתבה הסוקרת את פערי המחיר של מגוון מוצרים בקטגוריות שונות: מאוזניות ועד נעלי ספורט - כשאחת הסיבות היא ההחלטה למתג בארץ את אותם מוצרים, שלא נתפסים מעבר לים כסופר-פרימיום, כמוצרים יוקרתיים ויקרים.

והנה על שולחננו נחת מקרה נוסף ומרגיז. לקוחה שנוהגת להשתמש באופן קבוע בג'ל לניקוי פנים DEEP CLEAN של חברת ניוטרוג'ינה נדהמה לגלות עד כמה המוצר הזה יקר בישראל לעומת המחיר שהיא נוהגת לשלם עליו בארה"ב, שם היא התגוררה עד לאחרונה. בשעה שברשת דואן רייד האמריקאית המחיר, ללא הנחות מיוחדות, עמד על כ-25 שקל (6.40 דולר) - המחיר בסופר-פארם (סניף שינקין בתל-אביב) הוא 96.70 שקל - כמעט פי ארבעה.

"מוצרי ניוטרוג'ינה, כמו מוצרים של חברות דומות בתחום, מצויים רוב השנה במבצעים, ולכן המחיר שמוטבע על המוצר רלוונטי במשך ימים ספורים לאורך השנה", אומר גורם בכיר בענף הקמעונאות. "הצרכן הישראלי מכור למבצעים, ורק כשהוא יראה את מדבקת ההנחה הבולטת על המוצר, או שהמוצר יעמוד על סטנד המבצעים - הוא יקנה אותו.

"היו חברות שניסו להפסיק עם מבצעים ולתת מחיר הוגן לאורך כל ימות השנה, אך מה שקרה הוא שמוצרים שלהן נשארו על המדף. זו השיטה בישראל, ולא ברור מה הביצה ומה התרנגולת: האם הצרכן הרגיל את החברות לנהוג כך - או שהן אלה שחינכו אותו לחיבת המבצעים המטורפת".

מי גוזר את הקופון? החנויות והספקים מגלגלים את האחריות לתמחור הגבוה האחת לשנייה.

תגובת ג'ונסון אנד ג'ונסון, יבואנית המותג ניוטרוג'ינה לישראל: "קמעונאים רשאים להחליט על מחירי המדף של המוצרים שהם רוכשים מהמפיצים שלנו, ובכללם ניוטרוג'ינה. קמעונאים עורכים באופן קבוע מבצעי הנחות לצרכנים. מוצרי ניוטרוג'ינה, לדוגמה, נמכרים ב-40% הנחה או במבצעי 1+1, כך שהמחיר הסופי שונה ממחיר המדף שמוצג".

תגובת סופר-פארם: "המוצר הנ"ל נמכר בשנה האחרונה בסופר-פארם במחיר ממוצע של 49 שקל הודות למבצעים התכופים שהוצעו עליו. סופר-פארם מציעה לאורך כל השנה מבצעים על עשרות אלפי מוצרים. בנוסף, יצוין כי מחירי המוצרים בסופר-פארם נקבעים תוך שקלול של פרמטרים רבים, וביניהם גם המחירים בהם קונה הרשת את המוצרים מהספקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully