וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גט טקסי מרחיבה את שירותיה לאילת

רועי דולדנברג

19.2.2015 / 11:11

25 מתוך 100 הנהגים שיצטרפו לשורותיה באילת יצוידו בכיסאות בטיחות לילדים, חלק משירות Get Kids, שהשיקה החברה לפני חודשיים

שירות מוניות גט טקסי. ערן לם,
שירות מוניות גט טקסי/ערן לם

אחת הבעיות הגדולות שבה נתקלות משפחות ישראליות שקופצות על דילים וטסות לאילת היא ההתניידות בעיר. אמנם עיקר אזור התיירות והבילויים שרוע על פני הטיילת ובאזור המקיף אותה, אך כדי להתרחק מעט מהאזור דרוש רכב. ומי שהגיע בטיסה, לא מצויד בכזה כמובן. שתי האפשרויות הנוספות שעומדות על הפרק הן נסיעה באוטובוס, שהוא פתרון לא כל כך נוח למשפחה שלמה, או נסיעה במונית. אפשרות זו בעייתית בעיקר כשמדובר במשפחה צעירה עם ילדים קטנים, כאלה שחייבים לשבת על כיסא בטיחות. היכולת להשיג מונית כזו באילת הייתה עד היום די אפסית.

היום (ה') הודיעה חברת גט טקסי כי באיחור רב היא משיקה את השירות שלה גם באילת ו-25 מתוך 100 הנהגים שיצטרפו לשורותיה יצוידו בכיסאות בטיחות לילדים, חלק משירות Get Kids, שהשיקה החברה לפני חודשיים (http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000994389). כך, לא רק שניתן יהיה להזמין מונית מצוידת בכיסא בטיחות ולנסוע בבטחה עם הילדים, אלא גם שהזמנת מונית תהיה קלה יותר.

יש לציין כי אילת נחשבת לשוק פעיל ותחרותי בעולם המוניות, במיוחד בעונות התיירות שמביאות ישראלים רבים אל העיר. הכניסה של גט טקסי עשויה לערער את הסטטוס קוו ששרר בעיר עד היום.

מנכ"ל גט טקסי ישראל, מארק און, ציין כי "העיר אילת ידועה בביקוש הרב למוניות, כאשר מדי שנה מגיעים מאות אלפי תיירים מחו"ל ומישראל לנפוש בבתי המלון השונים. ראינו בעיר כיעד אסטרטגי עבור החברה ואנחנו בטוחים שתוך זמן קצר יהפוך השרות לאינטגרלי בחיי היומיום של תושבי אילת ואורחיה".

בכך, משלימה גט טקסי פריסה ארצית בכל רחבי הארץ וכן היא מציינת הגעה לרף של 5,000 נהגים.

  • עוד באותו נושא:
  • גט טקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully