וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירי בניין גינדי החזקות בראשל"צ: "אריחים נופלים מהקירות"

23.2.2015 / 9:54

ערוץ 10 חשף אתמול כי שנה לאחר שנכנסו לגור בפרויקט יוקרתי של חברת גינדי החזקות בראשון לציון מתלוננים התושבים על נזקים חמורים בבניין, על אריחים שנושרים ועל חוסר מענה של החברה ■ בחברה טוענים שהמקרים מטופלים

ראשון לציון. ShutterStock
ראשון לציון/ShutterStock

זה היה אמור להיות פרויקט הדגל של חברת "גינדי החזקות". פרויקט "גינדי מגדלי הלאום במערב ראשון לציון" היה אמור להציב סטנדרט חדש בענף הבנייה. למרות זאת, שנה אחרי אכלוס הבניין היוקרתי, הכל נראה בדיוק הפוך משהובטח. "נתנו לנו מפתח וקיבלנו בניין מתפרק, יש פה רטיבות בקירות ולפני שבוע עוד חיזקו חלק הקומות", מספרת ק' שקנתה דירה בבניין. כך פורסם אתמול (א') בערוץ 10.

"אריחים פה נופלים מהקירות וכבר שנה אנשים גרים פה, עד היום אתה רואה אנשים של 'גינדי' מטפלים בתקלות שחלקן מהוות סכנת חיים", אומר דניאל פאר שהוריו מתגוררים בבניין. טיח מתפורר סתימות בצנרת ובעיקר ארחים שנופלים מגובה רב ועלולים לגרום נזק.

"בסופה האחרונה עפו אריחים מהקירות, גם מהקומות הגבוהות, אם זה פוגע במישהו הוא יכול למות", מספר דניאל. דיירת נוספת מספרת כי התלוננה לחברה על התקלות, אך לא קיבלה תשובה. "התחושה מאוד קשה, הם די מורחים אותנו", מספרת הדיירת המתוסכלת.


מחברת 'גינדי החזקות' נמסר בתגובה: החברה עושה מאמצים לתקן את הנזקים ובמהלך החודש האחרון נשלחים עובבדים לסדר את התקלות. "אנחנו חיים באתר בנייה, כבר נתנו לנו מפתחות וגם שנה אחרי נופלים כאן אריחים שמסכנים חיים "האבנים החסרות הוסרו באופן יזום על ידי הקבלן המבצע "אורתם מליבו"' כחלק מיקוני בדק לאור חתיכת טיח שנפלה וגרמה לסדק באריח בודד. "יתר הליקויים שנגרמו כתוצאה ממזג האוויר הסוער לפני יומיים בלבד מוכרים ומטופלים על ידי החברה והקבלן על פי חוות דעת מומחה באחריות ומקצועיות".

  • עוד באותו נושא:
  • גינדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully