וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד2: השקה מחודשת למדד הנדל"ן

25.2.2015 / 9:01

מדד הנדל"ן של יד2 מאפשר לגולשים לבצע השוואות מחירים ולקבל נתונים על הבניין, הרחוב והעיר לפני ביצוע עיסקה על מנת לקבל את כל המידע הרלוונטי

תמונות מהגג של עזריאלי פברואר 2012. דרור עינב
תמונות מהגג של עזריאלי פברואר 2012/דרור עינב

אתר יד2 השיק בימים האחרונים בהשקה מחודשת את מדד הנדל"ן, כלי שנועד לאפשר לגולשים קבלת המידע הדרוש על מנת לקבל החלטה אידיאלית לפני קנייה, מכירה או השכרת דירה. המדד מאפשר קבלת מידע אודות הבניין המבוקש, הרחוב והעיר, מידע על מחירי הדירות בסביבה, מידע על השכנים (כמה ילדים בבניין, מה המצב הכלכלי וההשכלתי של הדיירים ועוד), מידע על מיקום מוסדות חינוך, נגישות לתחבורה ציבורית ועוד.

עוד מאפשר האתר לגולשים לבצע בדיקה השוואתית של המחירים באזור המבוקש, לקבל מידע על התשואות של הנכס שברשותם, רמת החינוך של הילדים באזור ולקבל טיפים וחוות דעת על האזור שנכתבו על ידי אנשים המתגוררים במקום ואפילו איכות האוויר מנתוני חברת בריזומטר. כל הנתונים המוצגים באתר המדד מבוססים ולקוחים מרשויות המס והלמ"ס.

סמנכ"לית השיווק של יד2, גל עופרים אמרה כי "מדד הנדל"ן של יד2 מהווה פלטפורמה נוחה ונגישה לבחון את מחירי העסקאות האחרונות שבוצעו באזור המבוקש על פי הדיווחים לרשות המסים והלמ"ס. כך שמי שמבקש לרכוש דירה, למכור, לשכור או להשכיר יכול לבצע בדיקה השוואתית של המחירים והתשואות באותו אזור. בנוסף, המדד מספק נתונים נוספים על סביבת המגורים כמו מידע על השכנים ועוד. אנו ממליצים לבצע בדיקה במדד הנדל"ן של יד2 בטרם מכירה, קנייה או השכרה של דירה על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולבצע עסקה חכמה".

דוגמאות מתוך האתר:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יד2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully