וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ שרוצה להוזיל את מחירי רשתות השיווק

רועי גולדנברג

25.2.2015 / 15:20

Zollo גייסה מיליון דולר מקרן פרג ונצ'רס. החברה פיתחה פלטפורמה להשוואת מחירים ברשתות שיווק על בסיס צילום קבלות והשוואה ביניהן

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

קרן פרג ונצ'רס, שבין המשקיעים בה נמצאות ענקית המחקר והמדידה האמריקאית נילסן לצד התאגיד ההודי טאטא, מתחילה להשקיע בסטארט-אפים. הקרן, שגייסה עד כה 25 מיליון דולר ומתכוונת לגייס עד 75 מיליון דולר עד סוף השנה הנוכחית, ביצעה השקעות ראשונות בשתי חברות - אחת ישראלית ואחת אמריקאית.

החברה הישראלית היא Zollo, שגייסה מיליון דולר מהקרן. החברה פיתחה פלטפורמה להשוואת מחירים ברשתות שיווק על בסיס צילום קבלות והשוואה ביניהן. האפליקציה של זולו מאפשרת תצלום הקבלה לאחר ביצוע הקניות באמצעות הסמארטפון ולאחר מכן קבלת השוואה לשלוש רשתות שיווק נוספות הקרובות למקום שבו בוצעה הקנייה.
זאת, כולל שיעור ההפרש בין הרשתות, המרחק וטבלת המחירים בכל הרשתות. הרעיון של זוזו הוא להשתמש בחוכמת ההמונים שמצטברת מסריקת הקבלות ומתן מענה למשתמשים כדי שיוכלו להשוות את סל הקניות שלהם טרם היציאה מהבית.

זולו, אגב, לקחה חלק בחממת Nielsen Innovate, שבה שותפים חברת נילסן, פרתם היי-טק של יגאל אהובי וחברת R&R Venture Partners של רון לאודר. קרן פרג' ונצ'רס פועלת בשיתוף פעולה עם החממה של נילסן.

ההשקעה השנייה של פרג' ונצ'רס, גם היא בהיקף של מיליון דולר, היא בחברת RetailNext האמריקאית, שמספקת ניתוח של תנועת קונים בחנויות קמעונאיות גדולות.
בראש פרג' ונצ'רס עומדים שני ישראלים שמכהנים כשותפים מנהלים - יצחק פישר, ששימש כסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בנילסן ונחשב למשקיע ותיק בחברות סטארט-אפ וזיו בן ברוך ששימש כמנהל השקעות בקבוצת ויולה והיה שותף להקמת מספר חברות. שותפה מנהלת נוספת היא קלאודיה יאנזו ולצידה מארק לייטר, המשמש כסמנכ"ל אסטרטגיה ושותף בקרן.

ההשקעה של חברת נילסן בקרן היא גם אסטרטגית ושיתוף הפעולה הצמוד צפוי לשחק לטובת הסטארט-אפים שיזכו לגישה קלה יותר לאנשי נילסן וללקוחות הרבים של חברת מחקרי השוק המובילה.

  • עוד באותו נושא:
  • Zollo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully