וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינרון מגיבה לתביעת לומניס: מדובר בתביעה חסרת בסיס - לומניס בחרה להתחרות איתנו בביהמ"ש, במקום בשווקים

צורי דאר

19.9.2002 / 11:50

בשבוע שעבר הגישה לומניס תביעה בהיקף 30 מיליון שקל כנגד סינרון ושמעון אקהויז על גניבה לכאורה של סודות מסחריים



חברת הסטארט אפ הישראלית סינרון מדיקל מסרה היום את תגובתה לתביעה שהגישה חברת לומניס נגדה ונגד מייסדה שמעון אקהויז. סינרון הצהירה כי היא דוחה את התביעה, שהיא בעיניה חסרת בסיס לחלוטין, וכי תגן על עצמה ועל האינטרסים העסקיים שלה.



"לומניס בחרה להתחרות עם סינרון דרך בתי המשפט, במקום להתחרות עימה בשווקים", אמר משה מזרחי, מנ"כל סינרון. "אנו משוכנעים ששוק הטיפולים האסתטיים, כמו גם השוק הפיננסי, לא יקבלו את הטענות הלא מבוססות שעלו בתביעה זו. אסטרטגיה זו של שימוש בערכאות כנגד תחרות עסקית אינה זרה ללומניס. אנו מודעים היטב לניסיונות כושלים קודמים של הנהלתה הנוכחית של לומניס לתבוע את מתחריה".



"אנו בטוחים כי תביעה נבובה זו לא תשפיע על לקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים, המודעים היטב ליתרונותיה של הטכנולוגיה המוצעת על ידי סינרון. אנו קוראים ללומניס לפתור את בעיותיה הפיננסיות דרך תחרות אמיתית בשוק ולא דרך תביעות חסרות בסיס", אמר מזרחי.



כזכור, בשבוע שעבר הגישה לומניס תביעה בהיקף 30 מיליון שקל כנגד חברת סינרון מדיקל וכנגד שמעון אקהויז, מיכאל קריינדל, מרק אהרונוביץ', אבנר ליאור והנס הנדל - כולם בכירים לשעבר בלומניס ובעלי השליטה בסינרון כיום. בתביעה נטען כי אקהויז והאחרים הקימו את חברת סינרון מדיקל, וזאת לצורך ייצור מוצר זהה במהותו למוצרי התובעת, תוך שליחת יד בסודותיה המסחריים והעתקת הטכנולוגיה של לומניס.



אקהויז, כך נטען, שהיה אחד המייסדים של לומניס, הקים את סינרון סמוך מאוד לתקופה בה הועבר מתפקידו בשנת 1999, ובתוך פחות משנה הצליחה החברה לייצר מוצר זהה לזה של לומניס, אשר השקיעה לשם כך בפיתוח הטכנולוגיה והידע המסחרי שנים רבות.



סינרון מדיקל, שנוסדה בספטמבר 2000, עוסקת בפיתוח מכשירים המשלבים בין אנרגיה אופטית וחשמלית לצורך טיפולי עור אסתטיים כגון הורדת שיער, הצערת עור והורדת פיגמנטים. החברה הודיעה לאחרונה על קבלת אישור FDA לשיווק מערכת Aurora DS להסרת שיער בארה"ב.



סינרון גייסה עם הקמתה 1.3 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. בינואר 2002 גייסה 2 מיליון דולר לפי שווי של כ-10 מיליון דולר מקרן ההון סיכון יזראלי הלת'קר ונצ'רס וממשקיעים פרטיים. החברה נמצאת כיום בהליך להגשת בקשה לתמיכה מהמדען הראשי כמפעל מאושר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully