וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור נכנסת לבורסה: רכשה השליטה באינוונטק סנטרל

25.2.2015 / 16:14

ענבל אור: "תכנית תמ"א 38 מגלמת בתוכה פוטנציאל עסקי עצום שטרם מומש. אני מאמינה כי תכניות תמ"א 38, יחד עם תכניות פינוי בינוי, יובילו את מרכז העיסוק בתחום הנדל"ן בישראל בשנים הקרובות"

ענבל אור. אלכס ליפקין,
ענבל אור/אלכס ליפקין

היזמית ענבל אור נכנסת לבורסה. היום (ד') הודיעו בעלי השליטה בחברת "אינוונטק סנטראל מלונות" על כך שענבל אור רכשה את השליטה בחברה על פי תנאי ההסכם והמועדים הקבועים בו.

בהתאם להסכם, החברה תמקד פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית בענף הנדל"ן, במסגרת פרויקטים של תמ"א 38 ותכניות פינוי בינוי.

לדברי ענבל אור, "תכנית תמ"א 38 מגלמת בתוכה פוטנציאל עסקי עצום שטרם מומש. אני מאמינה כי תכניות תמ"א 38, יחד עם תכניות פינוי בינוי, יובילו את מרכז העיסוק בתחום הנדל"ן בישראל בשנים הקרובות".

עוד לדברי אור, "בפרויקטים של התחדשות עירונית יכולים היזמים לבנות דירות קטנות שמחירן נמוך יותר ומתאים לזוגות צעירים שמחפשים את הדירה הראשונה, לזוגות מבוגרים בשלב "הקן המתרוקן" שמעוניינים ליהנות מיתרונות המגורים במרכז וכבר אינם זקוקים לדירה גדולה, להורים שרוצים לקנות דירה לילדיהם וכדומה. לכן, החלטתי להעביר לחברה החדשה את כל הפרויקטים שלי בתחום זה".

פעילות החברה הציבורית שנרכשה הינה נפרדת מפעילות חברת אור סיטי נדל"ן, אשר תישאר חברה פרטית ותמשיך לעסוק ביזמות פרטית, קבוצות רכישה ויזמות קבוצתית בענף הנדל"ן.

קבוצת אור סיטי נדל"ן הוקמה בשנת 2005 ועוסקת בייזום פרויקטים למגורים ולהשקעה. בין הפרויקטים שהובילה וקידמה הקבוצה ניתן למצוא בנייני בוטיק לצד מגדלי דירות מפוארים.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully