וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי פרידן נמנה עם יוצרי הקמפיין "עם כזה שרון - עדיף ביבי"

ענת ביין

19.9.2002 / 12:02

הקמפיין ממומן בידי קבוצת אנשי עסקים ישראלים וזרים המאוגדים במפלגה שתתמודד בבחירות הקרובות

אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני פרידן, נמנה עם יוצרי קמפיין הפרסום החדש, שעולה בימים אלה לאוויר, תחת הכותרת "עם כזה שרון (לא שלום, לא ביטחון, לא כלכלה) עדיף ביבי". הקמפיין ממומן בידי קבוצת אנשי עסקים ישראלים וזרים, שהתאגדו לפני כחמישה חודשים במטרה להקים מפלגה שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

שמו של אודי פרידן כבר נקשר בעבר בפעילות פוליטית כאשר ב-1996 עמד בראש הצוות הקריאטיווי של אהוד ברק, שהתמודד לראשונה על תפקיד ראש הממשלה. פרידן נטל אז חצי שנה של חופש מפעילותו במשרד והוא חתום על סיסמת הבחירות של ברק "ישראל רוצה שינוי". כזכור, במקביל שימש באותה תקופה משה גאון, מבעלי משרד הפרסום באומן בר רבנאי, כמנהל האסטרטגי של ברק לצד צוות אמריקאי.

הקמפיין החדש כולל 400 שלטי חוצות בפריסה ארצית ופרסום בטלוויזיה. רכישת המדיה לא נעשתה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. ההיקף הכספי של המדיה מוערך בכ-150 אלף דולר.

אודי פרידן הכחיש את הידיעה ואמר "בחודשים האחרונים היו אלינו מספר פניות של גופים פוליטיים קיימים או כאלה שבשלבי התהוות שהציעו לנו להיות יועצי התקשורת שלהם וסירבנו". אורן יוניוב מנכ"ל משרד הפרסום ראובני פרידן ביקש להבהיר כי המשרד לא מעורב ולא יהיה מעורב בפרויקטים פוליטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully