וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלמ"ס: ביולי נרשמה ירידה של 0.1% בפדיון ענפי התעשייה והשירותים

אמיר טייג

19.9.2002 / 12:16

מתחילת השנה ירד פדיון ענפי התעשייה והשירותים ב-2% ביחס לתקופה המקבילה

בחודש יולי נרשמה ירידה של 0.1% בנתוני מגמת הפדיון בענפי התעשייה והשירותים - זה החודש ה-19 ברציפות בו לא נרשמה צמיחה בנתון זה. ב-7 החודשים הראשונים של השנה ירד פדיון ענפי התעשייה והשירותים ב-2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כך עולה מנתוני הלמ"ס על פי נתוני הדיווח למס ערך מוסף.

נתוני המגמה, המבוססים על נתוני הפדיון, אך מנוכים מהשפעות קצרות טווח, מעידים על ירידה קלה יותר של 1% בשבעת החודשים הראשונים של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. נתוני חודש יולי מעידים על ירידה של 0.1% לעומת החודש הקודם.

נתוני חודש יולי, אשר מצטרפים לנתוני העבר, אינם מעידים על סימנים של חזרה לצמיחה בפדיון הענפים. מתחילת שנת 2001, נתוני המגמה מעידים על ירידה מתונה בפדיון הענפים. מגמה זו עדיין לא מראה סימן לשינוי חיובי. במהלך שנת 2001 הצטמצם הפדיון ב-1.4% לאחר שבשנת 2000 הוא צמח ב-8% ובשנת 1999 ב-11%. מתחילת השנה ירד הפדיון של ענפי התעשייה והשירותים ב-1.8%.

ענפי המסחר והשירותים כוללים את ענפי המסחר הסיטוני והקמעוני, שירותי אירוח ואוכל, שירותים עסקיים ושירותים אישיים. על פי נתוני המגמה, נרשמה בחודשים יוני-יולי 2002 יציבות בפדיון ענפי המסחר הסיטוני. בענפי המסחר הקמעוני נרשמה בתקופה זו ירידה של כ-4% בשיעור שנתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully