וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המבצעים שכדאי להכיר

אור ברקת

1.3.2015 / 13:09

אירוע פורים, מארז מיוחד ליום האישה, אוכל בריא בטיב טעם ועוד. מבצעים וחידושים בשוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד יום האישה הבינלאומי מציג המותג אן קליין מארז הכולל שעון ושני צמידים השעון בגוון רוז גולד, משובץ אבני סוורובסקי מסביב לכתר השעון וכן גם ברצועה. הצמידים משולבים אבני סוורובסקי גם כן, אחד מהם כסוף והשני
מזהב. המארז יימכר ב-799 שקלים.

עדיקה. צילום: תמוז רחמן,
עדיקה/צילום: תמוז רחמן

אתר שופינג האופנה Adika מציע מגוון רחב של פריטים בהנחה של עד 70% בכל המחלקות. המבצע יימשך עד סוף חודש אוקטובר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Beko הכריזו על מבצע במסגרתו מי שרוכש ממוצרי החברה בסכום העולה על 1,000 שקל יוכל לזכות בחופשה זוגית לברצלונה, כולל כניסה למשחק של בארסה. הפרס כולל טיסה, כרטיסים למשחק ושהייה במלון 4 כוכבים למשך 4 לילות. המבצע בתוקף עד ה-24.3.2015.

טיב טעם. ברני ארדוב
טיב טעם/ברני ארדוב

רשת טיב טעם, משיקה בשני סניפי הדגל שלה, רמת החייל (רח' דבורה הנביאה 122) וראשל"צ (רח' מכבים 62), מחלקות חדשות המתמחות במוצרי טבע ובריאות, מהארץ ומהעולם. המחלקות מציעות מגוון רחב של מוצרי טבע ובריאות של מותגים מובילים מהארץ ומהעולם, כמו: מוצרים ללא גלוטן, פירות וירקות אורגנים, פסטות, לחמים, ללא סוכר ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

SWISS BAGS מציגים דגם מזוודות חדש: PASSENGER . הדגם הוא מזוודה קשיחה בעלת מערכת סגירה ללא רוכסן, בעלת 4 נעילות פלסטיק ומנעול TSA. המזוודה מגיעה בשני גדלים – 24 אינצ' במחיר 594 שקלים - 74 ליטר ו-28 אינצ'- 699 שקלים- 110 ליטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחם נמל תל אביב ויריד המזרח יקיימו לכבוד פורים, ב-5.3, בין השעות 11:00-17:00 במתחם נמל תל אביב ויריד המזרח את "קרנבל באוויר", אירוע ססגוני ומרהיב לכל המשפחה, במסגרתו יתקיימו מגוון פעילויות ומופעים מרחיקי גובה. מבין הפעילויות והמופעים: מופע על טרפז, מופע הליכה על חבל, מופע ריקוד ואקרובטיקה באוויר, קפיצות בנג'י על מתקן מתנפח, מופע של דמויות ענק מעופפות באוויר, יריד משחקים, סדנאות יצירה, מופעי תיאטרון רחוב עם דמויות ענק, עפיפונים צבעוניים וססגוניים , תהלוכה פורימית קרנבלית הכוללת נגנים בקצב ברזילאי ורקדנים ודמויות על קביים צבעוניות. הקרנבל פתוח לקהל ללא תשלום.

ליצנים דקורטיביים. ירון וינברג,
ליצנים דקורטיביים/ירון וינברג

רשת הצורפים מציעה לקראת פורים מבחר רחב של פסלוני נוי בצורת ליצנים מצופים כסף טהור במגוון רחב של עיצובים, צבעים וגדלים שונים (בין 10 ס"מ ל-30 ס"מ). הפסלונים מוצעים ב30% הנחה. המבצע בתוקף עד ה-13.2.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת סקאל פותחת השבוע חנות צעצועים בנתב"ג, תחת השם: סקאל טויס, החנות החדשה עברה שיפוץ מקיף ונרחב ותפתח במתחם הדיוטי פרי, על שטח של כ- 270 מ"ר. סקאל יבואנית מטאל בישראל תציע דגמים חדשים שישווקו בבלעדיות בחנות החדשה. בנוסף, ימכרו בחנות החדשה מותגים נוספים כדוגמת לגו, מכוניות ומסוקים על שלט, מחלקת מולטימדיה ענקית וחדשנית, נסיכות של דיסני וכד' שיוצעו במחירים אטרקטיביים במיוחד.

כסאטות הרמוניה. אסף לוי,
כסאטות הרמוניה/אסף לוי

רשת הרמוניה לבית יוצאת במבצע לכבוד הבחירות במסגרתו יימכרו כל מגוון כיסאות המנהלים/כסאות מחשב המוצעים ברשת במחיר של 149.90 שקלים. המבצע תקף במהלך יום הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully