וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון ברייס, מקבוצת מנטרג'י, עדיין לא שילמה את כל משכורות עובדיה לחודש אוגוסט

עינב בן יהודה

19.9.2002 / 15:31

החברה, המעסיקה כ-250 עובדים, היתה אמורה לשלם את משכורות העובדים ב-1 בספטמבר; החברה: נמשכים הצעדים להכנסתו של משקיע חיצוני



חברת ג'ון ברייס הדרכה, מקבוצת מנטרג'י , עדיין לא שילמה את כל משכורות עובדיה עבור חודש אוגוסט. כ-250 עובדי החברה, מתוכם כ-150 עובדים קבועים, היו אמורים לקבל את שכרם ב-1 בספטמבר, אך הנהלת החברה עיכבה את התשלום.



זיו מנדל, מנכ"ל משותף במנטרג'י, ציין אז כי החברה עושה מאמצים רבים על מנת לשלם לפחות חלק מהמשכורות עד ראש השנה. לדבריו, העיכוב בתשלום המשכורות נוצר כתוצאה מקשיי גבייה בהם נתקלה החברה, האופייניים לתקופת הקיץ והחגים. מספר ימים אחר כך החלה החברה להעביר חלק מהכסף לעובדיה, אך כפי שמתברר מרבית העובדים עדיין לא קיבלו את מלוא שכרם.



מהחברה נמסר היום כי בעלי השכר הנמוך בחברה קיבלו את רוב שכרם, ואילו לעובדים אחרים ישולם יתרת שכרם. עוד נמסר מהחברה כי היא ממשיכה בצעדיה להכנסת משקיע חיצוני. בנוסף, ערן לסר וזיו מנדל, מנכ"לים משותפים במנטרג'י, לא משכו כלל את משכורות חודש אוגוסט.



ג'ון ברייס, העוסקת בהדרכה בתחום המחשבים, סבלה בשנתיים האחרונות, כמו חברות אחרות בענף, מירידה משמעותית בפעילותה בעקבות המשבר בענף ההיי-טק. החברה פיטרה במהלך השנה וחצי האחרונות כ-150 מעובדיה בישראל וקיצצה בשכרם של הנותרים. כמו כן, הודיעה לאחרונה חברת מנטרג'י כי כחלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה וממאמציה להגיע לרווחיות, היא סגרה את פעילות הדרכת טכנולוגיות מידע באנגליה, הפועלת תחת השם ג'ון ברייס UK.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully