וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימטרון תבצע רכישה חוזרת של מניותיה בסכום של כחצי מיליון דולר

שירלי יום-טוב

19.9.2002 / 16:45

מנכ"ל החברה: המניה לא מתנהגת בהתאם לשוויה הריאלי - אנו רוצים לאותת למשקיעים, שרוצים למכור את המניה בשל המסחר הנמוך בה, לעצור כרגע; מדובר ברכישה של כ-600 אלף מניות שהן כ-33% מהמניות בשוק



חברת סימטרון הישראלית, המתמחה בפתרונות תיב"מ (תכנון ייצור באמצעות מחשב), הודיעה היום כי דירקטוריון החברה אישר את תוכנית רכישת מניות החברה (buy back). על פי תוכנית זו, סימטרון עתידה לרכוש מניות החברה בשווי של עד חצי מיליון דולר כאשר הרכישה ממומנת ממקורות החברה.



לדברי המנכ"ל ניצן ספיר, "סימטרון היא חברה טובה וסולידית, יש לה מוצרים, רשת הפצה ולקוחות ולכן התחושה היא שמניית החברה לא מתנהגת בהתאם לשוויה הריאלי". עם זאת הוא נמנע מלנקוב במחיר מניה אשר ישקף לדעתו את המציאות. לדבריו, החברה רוצה לומר למשקיעים: "מי שרוצה למכור את המניה כי הוא לא רואה כמעט מסחר בה ולא מזהה צמיחה - שיעצור כרגע, ולא ימכור".



בהתייחסו לכך שהמניה נסחרת במחזורים כה נמוכים (מחזור ממוצע של כ-3,800 דולר) אומר ספיר כי לא מדובר בחוסר מודעות של השוק לחברה. לדבריו, "אנו עובדים עם מספר משקיעים שמכירים היטב את החברה. גם המשקיעים האלה מחכים שמחיר המניה יעלה מתוך אמונה שמחירה כיום, העומד על 90 סנט, לא משקף את שוויה האמיתי".



סימטרון מתכוונת להתחיל באופן מיידי במהלך רכישת המניות. חצי מיליון דולר שהחברה מקצה לצורך העניין משמעותם רכישת כ-600 אלף מניות מתוך הון מניות מונפק של כ-8 מיליון מניות. ספיר מציין כי מדובר ב-33% מכמות המניות בשוק (הפלואוט). לדבריו, מדובר בחלק יחסי גבוה והחברה בהחלט רוצה להגביר את הפלואוט הנוכחי. סימטרון נסחרת כיום ברשימת החברות הקטנות בנאסד"ק (smallcap) לפי שווי שוק של כ-7 מיליון דולר מתחת לשווי קופת המזומנים שלה המסתכם ב-10 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully