וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ההשקעות אפסילון ואיש העסקים אלי עזור מצטרפים כקבוצה משותפת למכרז לרכישת המשביר לצרכן

אמיר טייג

19.9.2002 / 17:01

כך אמר ל-TheMarker שמואל פרנקל, מנכ"ל משותף באפסילון; עוד נמסר כי הקבוצה עדיין לא הסדירה נושא מימון העסקה; היום תם מועד רכישת טופסי ההתמודדות במכרז



בית ההשקעות אפסילון, בשיתוף עם איש העסקים אלי עזור, מגבש קבוצה שתתמודד על רכישת המשביר לצרכן, כך מסר ל-TheMarker מנכ"ל משותף באפסילון, שמואל פרנקל. הקבוצה ברשות אפסילון רכשה את מסמכי ההשתתפות והגישה בקשה לקחת חלק במכרז על רכישת רשת המשביר. עוד נמסר כי הקבוצה עדיין לא הסדירה את נושא מימון העסקה.



איש העסקים אלי עזור, מבעלי חברת צ'רלטון, ניהל עד לפני שבעות אחדים את המשא ומתן עם גופי שידור על מכירת זכויות שידור משחקי הכדורגל מליגת העל והליגה הלאומית. ההתאחדות מינתה את עזור כסוכנה לעניין זכויות השידור.



היום תם מועד רכישת טופסי ההתמודדות במכרז שמפרסם הקו-אופ לרכישת מלוא החזקותיו ברשת קמעונות המזון רבוע כחול וברשת הביגוד וכלי הבית המשביר לצרכן. לאחר שהועמדו למכירה הטפסים במשרדי במשך החודש האחרון, הוגשו לקו אופ כ-8 בקשות להשתתפות במכרז על הריבוע ו-5 נוספות להשתתפות במכרז על המשביר לצרכן.



עד כה ידוע זהותו של מציע נוסף על המשביר, קבוצה ברשות ריבק ליין, יצרנית ומשווקת בגדי ומוצרי עור, בשילוב עם אלדן השכרת רכב, משפחת ברזאני ורמי לוי הבעלים של רמי לוי שיווק השיקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully