וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק ישראל: מינוי ועדת ביקורת של לקוחות הבנק למסחר יסרבל את הליך השבת הכספים

אמיר הלמר

19.9.2002 / 18:22

בתגובה לביהמ"ש מציין בנק ישראל כי בלי קשר לבקשת הוועד, נפגש המפקח על הבנקים עם אנשי הוועד וכי הפגישה נערכה באווירה נעימה



בנק ישראל מתנגד לבקשת ועד הלקוחות של הבנק למסחר למנות נציגים מטעמם כוועדת ביקורת שתשתתף ותלווה את הליכי הפירוק של הבנק ואת הליך השבת הכספים על פי תנאי הערבות שהוציא לשם כך בנק ישראל.



בתגובה שהגיש היום בנק ישראל לביהמ"ש המחוזי בתל אביב הוא מציין כי היענות לדרישת ועד הלקוחות לא תייעל את השבת כספי הזכאים על פי הערבות, אלא תאיט, תסרבל, תעכב ותשהה את הטיפול בעניינם של כלל לקוחות הבנק הזכאים לתשלום.

"אין צורך להכביר מילים על כך שפיקוח או השתתפות של נציגי הלקוחות לא יהיה בו בכדי לשנות ולו במשהו את התנהלותו והחלטותיו של בנק ישראל בעניין זה, המצויים כל כולם בתחום סמכותו של בנק ישראל כמי שקיבל על עצמו את ההתחייבויות על פי הערבות וכמותנה וכמפורש בכתב הערבות", נטען בכתב בתגובה.



בנק ישראל מציין כי ב-29 באוגוסט, ומבלי כל קשר לבקשת הוועד, נפגש המפקח על הבנקים עם אנשי הוועד והפגישה נערכה באווירה נעימה. נטען כי באותה ישיבה נשמעו טענות הוועד בעניין זירוז הליכי התשלום וכי "מעבר לכך אין נראה שיש אפשרות לחדש חידושים מפליגים בעניין זה". (פש"ר 1398/02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully