וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המיוחד של פויכטונגר תעשיות: דיסקונט פועל בניגוד להחלטות ביהמ"ש ומעכב העברה של 2.5 מיליון שקל

אסף ברגרפרוינד

19.9.2002 / 22:49

בנוסף טוען חן ברדיצ'ב כי בנק דיסקונט העביר יתרות זכות בחשבונות של חברות בנות בקבוצת פויכטונגר תעשיות להפחתת חובות עבר של הקבוצה לבנק



בנק דיסקונט פועל בניגוד להחלטות בית המשפט בעניין פויכטונגר תעשיות ומעכב העברת כספים בניגוד לחוק בסך 2.5 מיליון שקל, כך טוען המנהל המיוחד של החברה, רו"ח חן ברדיצ'ב, בבקשה שהגיש אתמול לבית המשפט.



לטענת ברדיצ'ב, בנק דיסקונט נמנע מלהעביר לידיו את כל הכספים שהופקדו בחשבונות של החברה בבנק, לאחר תחילת הקפאת ההליכים של החברה. ברדיצ'ב טוען כי מדובר בהפקדות בהיקף של כמיליון שקל.



בנוסף טוען ברדיצ'ב כי בנק דיסקונט העביר יתרות זכות בחשבונות של חברות בנות בקבוצת פויכטונגר תעשיות, להפחתת חובות עבר של פויכטונגר תעשיות לבנק. כזכור, דיסקונט היה הגוף היחיד שהתנגד להוצאת צו להקפאת ההליכים המשפטיים נגד פויכטונגר תעשיות, אולם בית המשפט דחה את בקשתו לבטל את הצו ולמנות כונס נכסים לחברה.

ברדיצ'ב טוען בבקשה כי הימנעות בנק דיסקונט מהעברת סכומי הכסף שהופקדו בחשבונות של החברה בבנק לידיו, החל ממועד הקפאת ההליכים, וכן צמצום יתרת החובה של פויכטונגר תעשיות מכספי החברות האחרות בקבוצה, מהווים פעולה של העדפת נושים פסולה ופוגעת ביתר הנושים של החברה.



המנהל המיוחד מציין כי פעולותיו של בנק דיסקונט אילצו אותו ליטול אשראי חדש מקונסורציום הבנקים, שהסכים להעמיד אשראי לחברה במהלך תקופת הקפאת ההליכים, בסך 20 מיליון שקל.



לטענת ברדיצ'ב, בנק דיסקונט פועל בניגוד להחלטות של השופטת ורדה אלשיך שבפניה מתנהל הליך הקפאת הליכים. לטענתו, מהחלטותיה של השופטת אלשיך עולה כי כל פעולה שנעשית בנכסי החברה מחייבת את אישורו של המנהל המיוחד, וכן כי השופטת הסמיכה אותו לפתוח חשבונות בנק חדשים שאליהם היו צריכים להגיע כספים שמגיעים לפויכטונגר תעשיות.



מדיסקונט נמסר כי הבנק נהג כשורה, ותגובה מפורטת תימסר לבית המשפט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully