וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה מיליארדר מרוויח מהרגלי השתייה שלכם?

קרן בלנקפלד, פורבס

8.3.2015 / 8:39

זה אולי הדבר האחרון שאתם רוצים לחשוב עליו כשאתם נהנים מהמשקה האלכוהולי האהוב עליכם, אבל אי אפשר להתחמק מהעובדה הפשטה שכל לגימה שלכם מגדילה עוד קצת את הונו של אחד מעשירי העולם. עכשיו גם תוכלו לדעת את כיסו של מי

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

השבוע פורסמה הרשימה השנתית של עשירי העולם של פורבס והזכירה לנו שאין סביבנו אף פינה נטולת מוצר או שירות מאחוריהם עומד מיליארדר מאושר. הבגדים שאנחנו לובשים, המכשירים החשמליים שבהם אנחנו משתמשים, הרכבים בהם אנחנו נוסעים ואפילו המשקה שלנו בבר - כולם מותגים של חברות ענק שמעשירות את כיסו של אחד מחברי הרשימה היוקרתית.

לאתר פורבס ישראל

כנראה שאין דרך קלה להתחמק מכך, אבל היי, לפחות כדאי שתדעו את קופתו של מי אתם מעשירים כשאתם יוצאים לבלות. אז הנה רשימה קצרה של המשקאות הפופולריים ביותר והמיליארדרים המאושר מאחוריהם:

אם אתם חובבי וודקה, כדי שתכירו את יורי שפלר, המיליארדר הרוסי ששווה 1.75 מיליארד דולר ועומד מאחורי מותג הסטוליצ'ניה הפופולרי. אם אתם מעדיפים דווקא את המתחרה ההולנדית, קטל וואן, האיש מאחורי הבקבוק הוא קרלוס נולט - היורש של אימפריית האלכוהול שהקימה משפחתו לפני יותר מ-300 שנה ושווה כיום 1.1 מיליארד דולר. אם אתם נוהגים להוסיף למשקה שלכם גם רד בול, אתם בוודאי מאוד משמחים את דיטריך מטשיץ האוסטרי ששווה לא פחות מ-10.8 מיליארד דולר.

מעדיפים וויסקי? הכירו את בנדיקטה צ'מברלין הבריטית, שירשה 1.4 מיליארד דולר ומחזיקה הן במותג גרנט'ס והן במותג היוקרתי יותר, גלנפידיך. לרוזה אנה מניו גרווליה יש שם ארוך ומרשים, כיאה לאיטלקייה - וגם חשבון בנק תואם ובו 2.9 מיליארד דולר, אליהם מצטרפות ההכנסות ממכירת מותג הוויסקי ווילד טרקי.

בגזרת הבירות, הכירו את שרליין דה קרבלו, או בשמה המלא שרליין דה קרבלו - הייניקן, ששווה 11.6 מיליארד דולר. באדווייזר המתחרה, היא אומנם סמל אמריקאי, אך מסתבר שמאחוריה עומד האיש העשיר בברזיל, ז'ורז'ה פאולו למן עם הון של 25 מיליארד דולר.
זו רק טעימה קטנה מהרשימה הבלתי נגמרת של מותגים ועושר. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם מזמינים משקה מהבר.

  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully