וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אמזון: 5 אתרי הקניות שאתם חייבים להכיר

הילה ויסברג

10.3.2015 / 12:42

רבים מהקונים ברשת נוהגים לפנות לאתרים המוכרים שאליהם הם רגילים, ולעתים מפספסים מחירים אטרקטיביים יותר או חווית קנייה מוצלחת. הנה כמה אתרי קניות שכדאי להוסיף לרשימת המועדפים

דרך יעילה למדי להתגבר על יוקר המחיה בישראל היא לבצע קניות בחנויות המקוונות הבינלאומיות, בייחוד אלה שאינן גובות תשלום עבור דמי משלוח. ואולם מבחר אתרי הקניות גדול מאוד, וקשה לדעת מי מהם שולח לישראל, ובאילו תנאים. קניינים ותיקים ומיומנים עשויים להכיר את החנויות המוצלחות והמומלצות, אך לטובת מי שלא מכיר – אספנו עבורכם קומץ של חנויות מובילות, המתבלטות לטובה במכה פרמטרים חשובים: מחיר, נוחות קנייה, משלוחים לישראל, מחיר משלוח, טיב ומבחר המוצרים.

לכל אחת מהחנויות יתרונות וחסרונות, כך שתוכלו להחליט מי מהן מתאימה לכם, ולמה כדאי לשים לב בעת הקנייה. עוד כדאי לשים לב שאמנם ברכישה בסכום של עד 75 דולר, לא תידרשו לשלם כל מס, אך כשהעלות היא 75-499 דולר, המשלוח יחויב במע"מ (18%) ובמס קנייה, אם קיים כזה. מעל 500 דולר, יש לשלם מע"מ, מס קנייה ומכס.

FASHIONESTA

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם האתר: FASHIONESTA

במה מתעסק: חנות אאוטלט אירופית מקוונת; מציעה מותגים ובגדי מעצבים לנשים וגברים, בהנחות של עד 70%. בין המותגים הנמכרים באתר: ארמני, ברברי, קאבאלי, כריסטיאן דיור, דולצ'ה וגבאנה, גו'צ'י, הוגו בוס, פראדה, ורסאצ'ה ועוד.

מבחר: באתר נמכר מגוון גדול של פריטי לבוש. מהלבשה תחתונה, משקפי שמש, נעליים ושאר אקססוריז ועד חליפות ושמלות ערב.

קהל יעד: חובבי מותגים.

טווח מחירים: 115-2,000 שקל.

משלוח לישראל ותנאי הרכישה: מבצעים משלוחים לישראל. משלוח סטנדרטי (75 שקל), או אקספרס (400 שקל). על-פי האתר, הבגדים ניתן להחזר בתוך 14 יום, וכן שיטות התשלום בטוחות מאוד. כמו כן, האתר מענה ללקוחות, באמצעות שירות לקוחות הפועל על בסיס יומי בין השעות 10:00-19:00, זמן אירופה (Standard European Time).

יתרונות: אתר נוח לשימוש. החיפוש מסווג לפי מין (נשים/גברים) ומותגים, ומאפשר את בחירת הבגד על-פי פרמטרים כשם המותג, צבע, סוג, חומר, מחיר ומידה. כמו כן ניתן להתבונן בפריט המבוקש מקרוב, באמצעות שיטוט על גבי הבגד באמצעות העכבר וניתן לצפות בפריט מלפנים ומאחור.

חסרונות: כמה מהפריטים בתצוגה אינם זמינים (SOLD OUT) , והמחירים אמנם מוזלים, אך ברוב המקרים אינם מחירי מציאה (טי-שירט פשוט של ארמאני, לדוגמה, מוצע ב-160 שקל). כמו כן, המשלוח אינו חינמי.

כותבים על עצמם: "הרעיון של האתר: המותגים הטובים ביותר במחירי מיוחדים. מרכז הקניות שלנו באיטליה פועל ללא לאות בכדי למצוא את המבחר הטוב והאיכותי ביותר, שניתן למכור במחירי דיסקאונט".

Wanderlust + Co

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם האתר: Wanderlust + Co

במה מתעסק: חנות תכשיטים מקוונת-אוסטרלית.

מבחר: טבעות, צמידים, שרשראות ועגילים, העשויים חומרים שאינם יקרים אך שופעים צבע ומקרינים ייחוד וקלילות.

קהל יעד: צעירות, חובבות תכשיטים זולים-אך-מסוגננים.

טווח מחירים: 40-235 שקל.

משלוח לישראל ותנאי הרכישה: המשלוח חינם לרוכשים מעל 200 שקל. מתחת לסכום זה עלות המשלוח היא כ-40 שקל. שימו לב: על אף שישראל אינה מופיעה ברשימת המדינות שהחנות מבצעת אליהן משלוח, נראה כי משלוחים לישראל אכן מתאפשרים, שכן ניסיוננו להירשם באתר לצורך קבלת משלוח צלח. בכל זאת, נמליץ לוודא את העניין מול שירות הלקוחות של החברה. באשר להחזרות – החנות טוענת כי מאפשרת החזרות או החלפות במקרים נקודתיים בלבד, ובנסיבות סבירות, ופניות בהקשרים אלה יתקבלו בתוך 48 שעות מרגע קבלת הסחורה.

יתרונות: תכשיטים מסוגננים, יצירתיים וצבעוניים במחירים שווים לכל כיס. האתר נעים למראה ונוח לשימוש. ניתן לסווג את התכשיטים על-פי מחיר, פופולאריות וסחורה חדשה. כמו כן, הוא מאפשר לבחור תכשיט מתאים על-פי מידה, להתבונן בו בצילום תקריב, לקרוא על הפריט המבוקש ועל החומרים שמהם הוא עשוי ואף לשאול שאלות, ולקבל מענה.

חסרונות: התכשיטים אינם עשויים מחומרים איכותיים, מה שמכונה Fine Jewelry, אלא מחומרים פשוטים כמו זכוכית, חרוזים ואבנים סינטטיות, ולכן מכונים Costume Jewelry. המתכת שבה עושים שימוש, על-פי האתר, היא "פלדה, זהב או כסף, אלא אם מצוין אחרת". עוד נכתב באתר: "הגימור בתכשיטים מצופים עלול לדהות לאורך זמן, אם לא נוקטים בכמה אמצעי זהירות". האתר מפרט מהם אמצעי זהירות אלה. אך האם באמת תצליחו להסיר את התכשיט בכל פעם שתשתפו ידיים? בקיצור, הביאו בחשבון שהתכשיטים יפים, אולם תוחלת חייהם עשויה להיות מוגבלת. המשלוח אינו חינמי.

כותבים על עצמם: "Wanderlust + Co הוא מותג תכשיטים לחולמים ולאוהבים. עם טרנדים המתורגמים במהירות משולחן הסרטוטים למוצר סופי, גלו קונספטים וסגנונות רעננים על בסיס שבועי. אנו מחברים את הנקודות שבין טרנדים, איכות ומחיר בר-השגה...התכשיטים שלנו מוכנים באופן ידני, ולכן ייתכנו הבדלים קלים בין תכשיט לתכשיט באותו הדגם".

AliExpress

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם האתר: AliExpress*

*אתרים סינים דומים בסגנונם: dealextreme המתמחה בגאדג'טים; ו-TINYDEAL. שניהם, בניגוד
ל-AliExpress, מציגים את מוצריהם במחיר שקלי.

במה עוסק: הזרוע הקמעונית של ענקית המסחר האלקטרוני הסינית, עליבאבא. האתר מציע מגוון רחב מאוד של מוצרים לקנייה במחירים סיטוניים – החל ממוצרי אלקטרוניקה, ביגוד לגברים, נשים ופעוטות ומוצרי טיפוח, ועד מוצרים לתינוקות, מוצרים לרכב, תכשיטים, שעונים נעליים ומוצרי ספורט. אפילו שמלות כלה (במחירים מגוחכים של כ-120 שקל) תוכלו למצוא שם.

מבחר: האתר מציע מגוון רחב מאוד של מוצרים, באיכות שעשויה להשתנות בהתאם למקוריותו של הדגם. כך לדוגמה, האתר מוכר נעלי ספורט דמויות המותג נייקי (Nike) ובעיצוב נאה, במחיר נמוך למדי – כ-80 שקל – לצד נעלי פומה מקוריות, שעולתן כבר גבוהה יותר, כ-400 שקל. עד כמה, אם בכלל, נמוכה איכותן של הנעליים דמויות-נייקי, (כמו גם של שאר המוצרים הזולים)? תצטרכו לגלות בעצמכם.

קהל יעד: חובבי סחר אלקטרוני זול, שאינם זקוקים למוצריהם באופן דחוף (ראו משלוח לישראל).

טווח מחירים: רחב ביותר. מדולר אחד (כיסויים לאייפון עם דמויות הסימפסונים למשל) ועד אלפי דולרים - כלומר, עשרות אלפי שקלים – למוצרי אלקטרוניקה כמחשבים ניידים של המותג הסיני לנובו. על-פי החיפוש שערכנו באתר, מוצרי האלקטרוניקה כוללים מותגים אסיאתיים בלבד.

משלוח לישראל ותנאי הרכישה: המשלוח הנו חינמי עבור מוצרים רבים, ועבור אחרים יידרשו דמי משלוח נמוכים של כמה דולרים. לעתים יידרשו דמי משלוח גבוהים, של כמה מאות דולרים, עבור מוצרי אלקטרוניקה יקרם, הנשלחים ליעדם בתוך ימים בודדים. בעת שיטוט באתר נתקלנו לא אחת במוצרים (פיג'מה, משקפי שמש, נעליים), שצפויים להגיע ליעדם (כלומר, לישראל) בתוך כ-40-60 יום. באשר למדיניות החזרה, האתר מצהיר כי ניתן להחזיר את המוצר הנרכש בתוך שבעה ימים, לצורך החלפה או קבלת הכסף. עוד על פי האתר, כל אימייל מקבל מענה בתוך יום עסקים אחד.

יתרונות: מגוון רחב של מוצרים במחירים כדאיים, לצד דמי משלוח נמוכים עד אפסיים. בנוסף, האתר מאפשר למיין את מוצרים בהתאם לקריטריונים כמחיר, משלוח חינמי, דירוג גולשים וחדש-ישן. בתחום הביגוד וההנעלה, ניתן לבחור מוצר בהתאם למידה, ואף להתאים בין גודל הרגל בסנטימטרים למידות הנהוגות בסין, ומפורסמות באתר.

חסרונות: איכות טעונת בדיקה, מותגים שאינם בהכרח מקוריים והמתנה ממושכת עד להגעת המשלוח ליעדו. בנוסף, האנגלית שמופיעה באתר מעט קלוקלת.

כותבים על עצמם: "מיליון מוצרים, מבחר גדול הנמצא רק כאן, 40 קטגוריות שקל לנווט ביניהן...משלוח חינם לכמעט כל המוצרים. הערך הגבוה ביותר לכסף און-ליין. תשלום בטוח".

The Children's PLACE

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם האתר: The Children's PLACE

במה מתעסק: בגדי ילדים צבעוניים ואופנתיים, במחירים הגיוניים. אחת מרשתות האופנה הגדולות ביותר בארה"ב לבגדי ילדים החל מגיל לידה ועד גיל 14.

מבחר: מבחר רחב מאוד של פריטים לילדים (לרבות נעליים ואקססוריז), בנות ובנים, בכל הגילים – החל מתינוקות בני יומם ועד בני 14 לערך.

קהל יעד: הורים לילדים, שמאסו בפוקס, קסטרו (ושאר מותגים ישראליים) לילדים.

טווח מחירים: 5-180 שקל. למשל: זוג גרביים בכ-5 שקל; טי-שירטים עם הדפסים לילדות בכ-26-40 שקל; ג'ינס בכ-40 שקל; שמלות בכ-100 שקל; משקפי שמש לבנים בכ-20 שקל וכפכפים בכ-20-50 שקל.

משלוח לישראל ותנאי רכישה: המשלוח לישראל כרוך בתשלום, המשתנה בהתאם למחיר הפריט ולמספר הפרטים שנרכשו. מעל 450 שקל – המשלוח חינמי. כך לדוגמה, עלות משלוח עבור שמלה שעלותה כ-114 שקל הוא 62 שקל ועלות משלוח עבור שלושה פריטים שעלותם כ-300 שקל היא כ-83 שקל. בקיצור – תוכלו לבדוק את הסכום המדויק רק לאחר שתבצעו את ההזמנה. על-פי המצוין באתר, זמן ההגעה המשוער של המשלוח לישראל הוא 6-10 ימי עסקים. עוד מצוין כי ניתן להחזיר פריטים לחנות בתוך 45 יום ממועד הרכישה (באמצעות משלוח דואר כמובן), אולם האתר גם מפרט סייגים לא מעטים להחזרה, ולכן מומלץ לעבור היטב על הסעיפים הקטנים טרם הרכישה.

יתרונות: מבחר גדול של בגדים אטרקטיביים ובשלל עיצובים, המסווגים על-פי מידה, מחיר וצבע; מחירים סבירים ומחירים המופיעים בשקלים ולפיכך חוסכים התעסקות בתחום ההמרה. כמו כן האתר נגיש ונעים לגלישה, שופע מבצעים ומציע שלל בגדים במבצעי חיסול (Clearance); הגעה מהירה יחסית לישראל.

חסרונות: רבים מהפריטים שביקשנו להזמין ממכירות החיסול הוצגו כאילו ניתן להזמינם, אך בפועל לא היו במלאי; עלות המשלוח גבוהה למדי, ובאופן אבסורדי – ככל שמזמינים יותר פריטים (עד 450 שקל), כך עלות השילוח עולה.

כותבים על עצמם: "החברה מעצבת, מייצרת ומוכרת מוצרים אופנה באיכות גבוהה במחירים כדאיים. לחברה 1,117 חנויות בארה"ב, קנדה ופוארטו-ריקו ועוד 67 חנויות בינלאומיות המנוהלות על ידי זכיינים. זאת לצד חנות און-ליין".

אופציות נוספות להביא בחשבון: אתר BabayMallOnline ממוקד בתינוקות בלבד, אך מציע מחירים סופר-משתלמים עבור מגוון אביזרים לתינוקות, לרבות בגדים. למשל: אריזת חמישה אוברולים לתינוק, ב-36-52 שקל. אריזה עם שלושה אוברלים, תעלה לכם 24-40 שקל. גם הצעצועים והמוצצים במחירים נמוכים מאלה הנהוגים בישראל. הקוץ באליה: עלות השילוח (כ-127-160 שקל, ואף יותר). אף שהאתר מצהיר על שילוח בעלות 5 דולר או משלוח חינם מעל ל-49 דולר – שימו לב כי תנאים אלה אינם רלוונטיים כשמדובר בישראל.

אתר next.com. הוא אמנם כיפי פחות לשיטוט לעומת The Children's PLACE, ואפילו מעט מגושם, אך מציע מחירים מצוינים ומשלוח חינם, בקנייה מעל 75 שקל. בנוסף – האתר כולו בשפה העברית.

Book Depository

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם האתר: Book Depository

במה מתעסק: חנות בריטית מקוונת לרכישות ספרים באנגלית (בדומה לאמזון, רק זול יותר).

מבחר: רבי מכר מוכרים ופופולאריים לצד מבחר גדול ספרים, בדיוניים ועיוניים, במגוון נושאים, החל מאמנות וספרי ילדים ועד טכנולוגיה, מדע, רפואה ותיירות.

קהל יעד: מזמיני ספרים מחו"ל.

טווח מחירים: 30-200 שקל.

משלוח לישראל ותנאי רכישה: היתרון הגדול של האתר מצוי בכך שעלויות השילוח הן חינמיות, ומסיבה זו הזמנת ספרים מחו"ל באמצעותו חוסכת עשרות שקלים לעומת הזמנה זהה באמזון (מחיר הבסיס של הספר זהה). כך למשל, הספר "50 גוונים של אפור" יעלה לכם 84 שקל באמזון (38 שקל הספר ועוד 46 שקל, השילוח) ו-46 שקל בבוק דפוסיטורי. גם המשלוח מהיר יותר בבוק דפוסיטורי לעומת אמזון: כשבוע מרגע ביצוע ההזמנה, לעומת כמה שבועות, עד חודש וחצי באמזון. האתר מאפשר לבטל את ההזמנה בתוך 30 יום ממועד קבלת הספר, ובתנאי שהספר חוזר לחנות בתוך 14 יום. עלות השילוח חזרה על חשבונכם.

יתרונות: ראו משלוח לישראל. האתר מציג את מחירי הספרים בשקלים.

חסרונות: האתר פחות נוח לקוראי ספרים דיגיטליים, שכן גרסת הספר הדיגיטלית שנמכרת באמצעותו אינה פעילה בדרך כלל על גבי מכשירים פופולאריים לקריאת ספרים כמו קינדל, אייפד, אייפון ובלקבארי.

כותבים על עצמם: "אנחנו גאים להציע יותר מ-11 מיליון כותרים במחירים ללא תחרות, ובמשלוח חינמי לכל העולם, ליותר מ-100 מדינות".

ועוד כמה אתרים שמצאו חן בעינינו, ומבצעים משלוחים לישראל:

asos: חנות אופנה בריטית מקוונת, לנשים וגברים. מגוון רחב מאוד של פריטים, לרבות מותגים, בשלל מידות.

Toywiz: חנות צעצועים מקוונת לילדים במחירים לא רעים.

sosie: חנות אופנה כיפית לנשים, אך לא במיוחד זולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully