וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מציגה: משחקים ישירות לטלוויזיה ללא קונסולה

12.3.2015 / 13:11

בימים אלה מציעה סמליין, יבואנית סמסונג, אפשרות להתנסות בשירות חדש שיושק בעוד כמה חודשים: משחקי קונסולה של מיטב החברות המוזרמים ישירות למסך הטלוויזיה החכמה באמצעות טכנולוגיית ענן וללא צורך בקונסולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

בשורה לגיימרים ולחובבי המשחקים: החל מהיום (חמישי) מאפשרת סמליין, היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל, להתנסות במגוון משחקי קונסולה של היצרניות המובילות בעולם - המועברים באמצעות טכנולוגיית ענן ישירות למסך הטלוויזיה. השירות אמנם יושק באופן רשמי רק בעוד כמה חודשים, אך מי שיבקש להתנסות כבר עכשיו – יוכל לעשות זאת בביתן א.ל.מ ביריד חבר, בגני התערוכה בתל-אביב, שיתקיים עד 29 במרץ.

את השירות פיתחה פלייקאסט (Playcast) הישראלית עבור סמסונג העולמית והוא יושק בטלוויזיות החכמות של סמסונג בישראל, בארה"ב, אירופה ואמריקה הלטינית ויציע מבחר גדול של משחקים בחוויית קונסולה על-ידי חיבור של שלט משחק לשקע USB או בחיבור אלחוטי לטלוויזיה.

חן הראל ,מנהל מותג סמסונג בסמליין מסר, כי "סמליין גאים להעניק לכלל הציבור את האפשרות לא רק ליהנות מטלוויזיה חכמה אלא מאפשרים לכל רוכש טלוויזיית סמסונג חכמה אפשרות ליהנות באופן בלעדי מעשרות משחקים ללא כל הוצאה מיותרת וללא צורך בקונסולת משחקים יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully