וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שאחראי על הפריצה של נספרסו עבר צד - ומדבר על זה

שחר סמוחה

14.3.2015 / 12:32

ז'אן-פול גאייאר ניהל את נספרסו במשך יותר מעשור והיה מהאחראים לפריצה הגדולה של ענקית הקפה. כיום הוא הבעלים והמנכ"ל של חברה מתחרה שמנסה לשבור את שוק הקפסולות

.

ז'אן–פול גאייאר. צילום: יחצ, גלובס
ז'אן-פול גאייאר/גלובס, צילום: יחצ

אחרי דקת שיחה בטלפון עם ז'אן-פול גאייאר אני מתחיל להאמין ברצינות שבקצה השני של הקו יושב אינספקטור קלוזו מסרטי הפנתר הוורוד. גאייאר, מנכ"ל חברת קפסולות הקפה השווייצרית את'יקל קופי, מדבר אנגלית בקול צרוד ובמבטא צרפתי קיצוני, ואינו טורח להסתיר את העובדה שבמקביל הוא גם מנשנש משהו בתאווה.

ככל שאני מתחיל להפנים גם את מה שהוא אומר, מתברר לי שגם התוכן שגייאר יורה במהירות לתוך השפופרת תואם את הלך המחשבה של מפקח משטרה: "אני מנסה להיזהר", הוא אומר בנימה של פרנויה, "אבל אתה לא יכול לבדוק כל דבר ולהיות ער לכל דבר - אם מישהו רוצה לצותת לך הוא יעשה את זה".

כשגאייאר אומר "מישהו" הוא בעצם רומז לענקית הקפסולות נספרסו, שאותה הוא ניהל במשך יותר מעשור, עד שהמצפון שלו - לפחות כך הוא טוען - החל להציק לו, והוא מצא את עצמו במסלול התנגשות מולה ומול החברה המחזיקה בה, קונגלומרט המזון נסטלה.

"אני לא בנסטלה כבר שנים, אבל נראה שיש להם עניין רב במה שאני עושה", לוחש גאייאר בקולו הצרוד ומספר בלהט ובפירוט על סדרה של פריצות מסתוריות למכוניתו ולביתו

  • עוד באותו נושא:
  • נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully