וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד נמשך: גם היכל "רוממה" בחיפה ייקרא על שם חברה מסחרית

טל וולק

15.3.2015 / 9:12

עיריית חיפה הוציאה מכרז למכירת הזכויות השמיות של אולם הכדורסל העירוני; הזכויות יימכרו ל-5 שנים, כאשר סכום המינימום אותו קבעה העירייה עומד על 5 מיליון שקל

היכל רוממה. אדריאן הרבשטיין
היכל רוממה/אדריאן הרבשטיין

עיריית חיפה ממשיכה את הטרנד המסחרי של מכירת הזכויות השמיות של אולמות ואצטדיוני ספורט. העירייה, באמצעות חברת אתו"ס (החברה לאמנות, תרבות וספורט חיפה בע"מ) המנהלת ומתפעלת את היכל הספורט "רוממה" עבור העירייה, הוציאה מכרז למכירת השם המסחרי של האולם.

בכך יצטרף האולם המשופץ לאצטדיון הכדורגל העירוני החדש סמי עופר, שזכויותיו נמכרו למשפחת עופר עבור כ-80 מיליון שקל.

על-פי תנאי המכרז, הזכויות השמיות של האולם יימכרו לתקופת זמן של חמש שנים. מחיר המינימום אותו דורשת העירייה כתנאי להשתתפות במכרז עומד על 5 מיליון שקל (מיליון שקל לשנה). המועד האחרון להגשת הצעות נקבע ל-15.5.2015.

היכל הספורט בשכונת רוממה בחיפה נבנה בשנת 1976, ומכיל כיום 5,500 מקומות אחרי שעבר שיפוץ מאסיבי בעלות של כ-70 מיליון שקל ונפתח מחדש בשנת 2012. הוא משמש כאולם הכדורסל הביתי של מכבי חיפה בליגת העל, ובנוסף נערכים בו משחקי כדורעף, כדוריד וקט רגל. האולם משמש גם לאירועים מחוץ לתחום הספורט - דוגמת '"לורד אוף דה דאנס", הפסטיגל, אירועי בלט, קונצרטים, והופעות מוזיקה.

התופעה של מכירת הזכויות המסחריות של אצטדיונים ואולמות בישראל תופסת תאוצה בשנים האחרונות. היכל הספורט ביד אליהו נקרא החל מינואר האחרון"היכל מנורה מבטחים" אחרי שחברת הביטוח והפנסיה רכשה מעיריית תל-אביב את הזכויות השמיות תמורת 20 מיליון שקל ל-8 שנים (והחליפה את חברת נוקיה); לאחרונה נפתח בירושלים "פיס ארינה" - אולמה הביתי של הפועל ירושלים כדורסל, אחרי השקעה של כ-270 מיליון שקל של מפעל הפיס בבניית המתקן; עיריית תל-אביב עומדת בימים אלו להוציא מכרז נוסף למכירת הזכויות המסחריות, הפעם של אולם הדרייב-אין, המשמש את קבוצת הכדורסל של הפועל תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully