וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר אדיש לתוצאות הבחירות - ונסחר סביב 4.01 שקלים

הלל קורן

18.3.2015 / 9:35

האירו עולה ב-0.45% ל-4.257 שקלים. FXCM ישראל: הספקולנטים מאבדים מומנטום והכישלון לפרוץ את 4.05 שקלים הוציא את הרוח מהמפרשים

אילוסטרציה. רויטרס
אילוסטרציה/רויטרס

הדולר אדיש הבוקר (ד') לתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-20, ונסחר ללא שינוי סביב 4.01 שקלים, בעוד האירו עולה ב-0.45% ל-4.257 שקלים.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל שוב נסחר בסביבות רמת 4 שקלים, וזאת על רקע התיקון של הדולר בעולם ובהמתנה להחלטת הריבית הגורלית הערב של הפד. העיסוק בשווקים לקראת ההחלטה הערב מתרכז בעיקר ברטוריקה של הבנק הפדרלי. בשוק מדברים על האפשרות כי הבנק ישמיט מהצהרת המדיניות שלו את הביטוי 'גישה סבלנית' בכל הנוגע לתזמון של העלאת הריבית. אם אכן הבנק ישמיט את הביטוי הזה, עבור השווקים יהיה בכך איתות כי הבנק מתכוון להעלות את הריבית בחודשים הקרובים, והדולר צפוי לזנק. מנגד, אם הבנק ימשיך לשמור על עמימות בכל הנוגע להעלאת הריבית, הדולר צפוי לבצע תיקון, ואולי אפילו תיקון חד.

"ובזירה המקומית, גם כאן הספקולנטים מאבדים מומנטום והכישלון לפרוץ את 4.05 שקלים הוציא את הרוח מהמפרשים. המהלך הבא יהיה תלוי ללא ספק בתוצאות מצד הבנק הפדרלי. ובאשר לבחירות, אנו צפויים בתקופה הקרובה למשא ומתן קואליציוני מתיש ואי ודאות עד להרכבת הממשלה שצפויה להכביד על השקל. ואולם, לפחות בימים הקרובים, תנועת הדולר-שקל תושפע בעיקר מדברי הבנק הפדרלי".

מפריקו נמסר: "בטווח הקצר הדולר עשוי להמשיך בתנועתו בתחום 3.8-4.2 שקלים כאשר להערכתנו אף שפיחות השקל טרם מוצא, הרי שבראיה לטווח ארוך לשקל פוטנציאל התחזקות מרשים. פיחות השקל מזמן רמות שערים המאפשרות לסקטורים החשופים לסיכונים הפיננסים לגדר את עצמם, על רקע רמות הקיצון של מחיר חומרי הגלם הריבית ושערי המטבע הרי שמוטב להקדים ולפעול בניהול הסיכונים ביעילות ובאפקטיביות לצמצום החשיפות הטמונות בשינויי בשער החליפין, בריבית ובמחירי חומרי הגלם".

  • עוד באותו נושא:
  • שער הדולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully